ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سومین کنگره علمی دانشکده روز پنجشنبه 26 اسفند 1402 در مجموعه تالارهای نمایشگاهی رازی تهران برگزار می شود.

این کنگره علمی به صورت کنگره ای چند رشته ای ویژه اعضای هیئت علمی برگزار می شود. هدف از برگزاری این نشست علمی ترویج پژوهش های کاربردی و چند رشته ای شامل علوم پایه و بالینی پزشکی، مهندسی، علوم انسانی، اختراعات، فناوری های نوین، علوم دینی، جامعه شناسی و فرهنگ، سیاست و ساختار سازمانی است.
ر سومین کنگره علمی سالانه اعضای هیات علمی، دانشمندان و پژوهشگران با تخصص در بیش از 40 رشته از بیش از 24 دانشگاه و مرکز تحقیقاتی این شرکت، 102 پوستر، 15 پلتفرم و 10 سخنرانی علمی ارائه خواهند کرد. علاوه بر این، میزگردی توسط کارشناسان رشته‌های مختلف درباره چالش‌ها و فرصت‌های مرتبط با ترویج تحقیقات کاربردی و چند رشته‌ای برگزار خواهد شد. در افتتاحیه این کنگره دکتر محمود قاضی خوانساری از دانشگاه علوم پزشکی تهران به سخنرانی علمی خواهد پرداخت.
این رویداد برای جذب رسانه های خارجی و آماده سازی دانشگاه های ایران برای جذب دانشجویان مستعد خارجی در آینده، به طور کامل به زبان انگلیسی برگزار می شود. این کنگره علمی همچنین اعضای هیأت علمی ایرانی را برای آموزش کار آتی با دانشجویان خارجی و اعضای هیئت علمی کشورهای دارای روابط دوستانه با جمهوری اسلامی ایران آماده می کند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید