ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به منظور ایجاد بستری مناسب جهت تعامل بیشتر بین صنعت و دانشگاه، با شرکت شهرک‌های صنعتی استان تفاهم‌نامه منعقد کرد.   

 

دکتر «سید مهدی هاشمی باجگانی» رییس دانشگاه در نشست امضای این تفاهم‌نامه گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد پس از چهار دهه، به بالندگی رسیده و باید گام را فراتر نهاد و از تاسیس دانشکده و پرورش نیروی انسانی به سمت دانشگاه‌های نسل جدید حرکت کرد.
هاشمی اظهار کرد: انعقاد این تفاهم‌نامه، فتح بابی جهت حل مشکلات صنعتی، انجام فعالیت‌های علمی و درآمدزایی برای دانشگاه است و صنایع استان هم می‌توانند در زمینه انجام تحقیقات علمی،آموزشی و پژوهشی از ظرفیت اساتید و دانشجویان نخبه دانشگاه علوم پزشکی یزد استفاده کنند.
وی افزود: مشارکت علمی و تحقیقاتی در اجرای پایان‌نامه ها، طرح‌های پژوهشی، سمینارها و کارگاه‌های مورد نیاز طرفین، همکاری در انتشار نتایج حاصل از تحقیقات مشترک در منابع و مجامع معتبر علمی، هماهنگی پیرامون برگزاری پنل‌های تخصصی و ارتباط صنعت و دانشگاه و حمایت مالی و معنوی شرکت شهرک‌های صنعتی از رویدادهای دانشجویی مرتبط باصنعت از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

                           

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید