ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش از برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.
حسن مروتی افزود: ۱۵ هزار و ۳۹۴ متقاضی در آزمون تعیین سطح مأموران مالیاتی سازمان امور مالیاتی ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۲۷ درصد زن و ۷۳ درصد مرد هستند. این آزمون صبح امروز (جمعه، ۲۲ مهر) در ۳۱ حوزه امتحانی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و ۶۰ حوزه فرعی در ۳۱ مرکز استان در سراسر کشور برگزار شد.
وی در خصوص پنجمین آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی نیز یادآور شد: ۴ هزار و ۲۷۱ متقاضی در این آزمون شرکت کردند که ۷۶ درصد آنها مرد و ۲۴ درصد زن هستند. این آزمون صبح امروز در ۳۲ حوزه امتحانی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و ۵۴ حوزه فرعی در ۳۱ مرکز استان در سراسر کشور برگزار شد.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در مورد آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سال ۱۴۰۱ نیز گفت: ۱۳ هزار و ۳۰۸ متقاضی در این آزمون شرکت کردند که ۴۰ درصد آنها مرد و ۶۰ درصد زن هستند. این آزمون در ۳۴ حوزه امتحانی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و ۵۶ حوزه فرعی در ۳۱ مرکز استان در سراسر کشور برگزار شد.
دکتر مروتی خاطرنشان کرد: نتایج این آزمون‌ها اواخر آبان ماه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید