ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه مهم‌ترین برنامه وزارت بهداشت و دولت در سال آینده اجرای برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع است، گفت: نسخه ۰۳ پزشکی خانواده به تدریج از حاشیه شهرها اجرایی خواهد شد و سپس به داخل شهرها گسترش می‌یابد.
دکتر سعید کریمی در اجلاس معاونان درمان دانشگاه های علوم پزشکی کشور، گفت: اصلی‌ترین برنامه معاونت درمان وزارت بهداشت در حال حاضر اجرای نظام ارجاع در سطوح درمان است.
وی با بیان این که مهم‌ترین برنامه وزارت بهداشت و دولت در سال آینده اجرای برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع است، تصریح کرد: نظام ارجاع در سطوح درمان در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت از ابتدای دی ماه امسال اجرایی شده و اشکالاتش در حال برطرف شدن است و اقدامات لازم برای اجرای کشوری نظام ارجاع در بخش درمان در این اجلاس مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی اضافه کرد: ۳۰ درصد پذیرش مراکز درمانی به نظام ارجاع اختصاص می‌یابد و دستورالعمل آن نیز به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شده است. ۷۰ درصد پذیرش‌ها نیز از بقیه مسیرها خواهد بود.
معاون درمان وزارت بهداشت اعلام کرد: برای تشویق مردم به اختیار کردن مسیر ارجاع، یکسری مشوق‌ها هم پیش بینی کرده ایم، زیرا در حال حاضر اجباری برای استفاده از این مسیر وجود ندارد.
کریمی یادآور شد: در نسخه ۰۳ پزشکی خانواده که در واقع یک کتاب است، تمام ریزه کاری‌های اجرایی برنامه لحاظ شده است. این نسخه به تدریج از حاشیه شهرها اجرایی خواهد شد و سپس به داخل شهرها گسترش می‌یابد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید