ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون آموزشی وزیر بهداشت از تحصیل بیش‌ از ۸ هزار و ۲۰۰ دانشجو خارجی در رشته‌های علوم پزشکی در ایران خبر داد.   

"ابولفضل باقری‌فرد" معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر امروز ۱۵ اسفندماه در دومین جشنواره جایزه ملی ثریا در دانشگاه شهید بهشتی اظهار کرد: پیش از انقلاب اسلامی ما مجبور بودیم پزشکانی از کشورهای بنگلادش و... در حوزه درمان در ایران داشته باشیم و امروز پس‌ از ۴۵ سال از کشورهایی چون بنگلادش دانشجوی پزشکی می‌گیریم.
وی گفت: ما گاها در حوزه دانشجویان بین‌الملل مشکلاتی داریم که مسئولان ذی‌ربط در حال پیگیری هستند. حضور دانشجویان خارجی و تحصیل آن‌ها در کشور باید بهتر شود و مسائل کنسولی و ویزای آنها باید حل شود. یکی از مطالبات جدی دانشجویان خارجی همین مسئله ویزا است.
وی اضافه کرد: دانشجویان پزشکی ما از ۵۲ کشور جهان هستند و تنها شامل کشورهای همسایه هم نمی‌شود و دانشجویان زیادی از کشورهای اروپایی داریم که در ایران در رشته‌های علوم پزشکی در حال تحصیل هستند. خیلی از افراد از کشورهای پیشرفته برای تحصیل در رشته‌های علوم پزشکی ایران را انتخاب می‌کنند.

وی تاکید کرد: ما از وزارت علوم و وزارت بهداشت تقاضا می‌کنیم تسهیلات بهتری را به آن‌ها ارائه کند تا موجب رفاه و ماندگاری آن‌ها شود و عده‌ای جدیدی را برای تحصیل در ایران تشویق کنند.
گفت: ما آمادگی داریم شرایط دانشجویان بین‌المللی را بهتر کنیم و با همکاری وزارت علوم تعداد دانشجویان بین‌المللی را با توجه به زیرساخت‌ها افزایش دهیم اما معتقدیم کیفیت آموزش باید همچنان در سطح بالایی نگه‌داشته شود چراکه کیفیت آموزش برای ما بسیار مهم است.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید