ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

هیچ مشکلی برای مدارک تحصیلی این دسته از تحصیل کرده‌ها ایجاد نمی‌شود. 

به همین منظور گروه حل و فصل مسائل آموزشی در مجموعه آموزش عالی غیر دولتی وزارت علوم را داریم که حل و فصل مسائل آموزشی و دانشجویی و دانش آموختگی را در کمترین زمان انجام می‌دهد و مسئولیت موضوع را برعهده دارد و پرونده‌های دانشجویان را به مراکز مقصدی که دانشجو می‌تواند تحصیلش را آنجا به اتمام برساند و موسسات آموزش عالی غیردولتی بزرگتری هم هستند ارسال می‌کنند و مدرک در مراکز آموزشی مقصد صادر می‌شود و برای هیچ کس مشکلی ایجاد نمی‌شود. 

عمادی افزود: نکته مهم اطلاع‌رسانی به موقع به دانشجویانی است که قبلا در موسسات غیردولتی که اکنون منحل شده‌اند، تحصیل کرده‌اند، این دانشجویان پس از اطلاع‌رسانی باید پیگیر انتقال پرونده‌هایشان به دانشگاه مقصد شوند و ما از طریق وزارت علوم این کار را انجام می‌دهیم. 

مدیرکل دفتر آموزش عالی غیر دولتی وزارت علوم در ادامه در خصوص تعداد دانشجویانی که هم اکنون در موسسات آموزش عالی غیردولتی کشور تحصیل می‌کنند نیز اظهار کرد: حدود ۳۰۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف در حال تحصیل هستند. 

عمادی در بخش دیگری از سخنانش در مورد اعتبار مدارک تحصیلی موسسات غیردولتی اظهار کرد: اعتبار مدارک ما کاملا با دانشگاه‌های دولتی هم خوان است و مهر وزارت علوم دارد. دانشکده‌هایی که حوزوی و دانشگاهی هستند نیز چنین شرایطی دارند مانند دانشگاه ادیان و مذاهب، المصطفی و… که همه سطوح تحصیلی را با اعتبار وزارت علوم پوشش می‌دهند. 

مدیرکل دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم در مورد کارگروه‌های اخلاق علمی که تمامی دانشگاه‌ها ملزم به عضویت در آن هستند، بیان کرد: این به معاونت پژوهشی مربوط است؛ در مقررات یکپارچه آموزشی این بحث صراحت دارد و در آیین نامه جدید هم آمده است و اگر تخلفی صورت بگیرد توسط کارگروه اخلاق علمی، در چارچوب ضوابط با آن برخورد می‌شود. مجازات متخلفان نیز متناسب با سطح تخلفی که مرتکب شده‌اند، اعمال می‌شود و حتی تا اخراج و باطل کردن مدرک نیز امکان برخورد با افراد وجود دارد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید