ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

1633337356 ثبت نام وام شهریه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری نوبت دوم و شهریه‌پرداز دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس آغاز شد.

 

بر اساس اعلام دانشگاه تربیت مدرس، وام شهریه به دانشجویان نوبت دوم و شهریه پرداز کارشناسی ارشد و دکتری با سنوات مجاز تعلق خواهد گرفت، مهلت درخواست وام و تکمیل مدارک تا ۱۴۰۲/۰۹/۲۰ است. اصل سند تعهد محضری به همراه کپی حکم کارگزینی یا فیش حقوقی یا پروانه کسب ضامن، فرم درخواست تسهیلات وام شهریه، حساب جاری سراسری تجارت از مدارک لازم جهت دریافت این وام ذکر شده است.

دانشجویان برای تکمیل و بارگذاری مدارک به سامانه صندوق رفاه وزارت بهداشت (پرتال دانشجویی صندوق رفاه) به آدرس www.portal.srd.ir مراجعه کنند.

در دستور العمل ثبت نام در سامانه صندوق رفاه وزارت بهداشت  برای دریافت وام آمده است: نام کاربری شماره دانشجویی و کلمه عبور کد ملی است.همچنین ثبت اطلاعات سند تعهد محضری در قسمت تعهد محضری صورت می‌گیرد.متقاضیان باید در قسمت درخواست وام، وام مورد نظر خود را انتخاب نمایید و بعد از پرینت فرم درخواست با مهر و امضا آموزش به همراه مدارک دیگر به اداره خدمات دانشجویی  ساختمان خوارزمی اتاق ۱۰۵ تحویل نمایند. در مرحله اول ثبت نام متقاضیان موقت است و در صورت تایید در پرتال دانشجویی صندوق وزارت بهداشت قابل مشاهده خواهد بود.

سقف وام قابل اعطا در صورت وجود اعتبار، برای دانشجویان کارشناسی ارشد در ۴ ترم، هر ترم به مبلغ ۶۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و برای دانشجویان مقطع دکتری در ۸ ترم، هر ترم به مبلغ ۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال در نظر گرفته شده است.متقاضیان وام باید در مقطع تحصیلی قبل تسویه حساب نموده و دانشگاه مربوط در سیستم صندوق رفاه آنان را فارغ التحصیل اعلام نموده باشد . در غیر این صورت امکان ثبت وتایید درخواست وام مقدور نخواهد بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، با توجه به محدودیت در پرداخت وام شهریه، اولویت با متقاضیانی است که مدارک خود را زودتر تکمیل و به اداره خدمات دانشجویی اتاق ۱۰۵ تحویل نمایند.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید