ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

4674449  مرکز نوآوری آموزش پزشکی مشترک دانشگاه علوم پزشکی تهران و یک اپراتور تلفن همراه با حضور مجازی وزیر بهداشت و مدیران ارشد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، آیین افتتاح مرکز نوآوری آموزش پزشکی مشترک دانشگاه علوم پزشکی تهران و یک اپراتور تلفن همراه با حضور دکتر بهرام عین الهی وزیر بهداشت و مدیران ارشد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مدیران ارشد دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به صورت بر خط برگزار شد.

در این جلسه مجازی، طرح‌های حوزه فناوری و مراکز نوآوری دانشگاه‌های علوم پزشکی معرفی و مرکز نوآوری آموزش پزشکی مشترک دانشگاه علوم پزشکی تهران و یک اپراتور تلفن همراه با حضور دکتر سید فرشاد علامه، معاون آموزشی دانشگاه و دکتر علی علیزاده رییس مرکز نوآوری افتتاح شد.

دکتر علی علیزاده رییس مرکز نوآوری آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: با توجه به نیازی که برای استفاده از فناوری‌های نوین در عرصه علوم پزشکی به خصوص در عرصه آموزش علوم پزشکی وجود داشت، این مرکز راه اندازی شد.

علیزاده گفت: همچنین در این مرکز، بستری برای دانشجویان و اعضای هیات علمی فراهم می‌شود تا ایده هایشان را به فناوری‌های نوین در حوزه سلامت تبدیل می‌کنند.

وی با اشاره به مشارکت یک اپراتور تلفن همراه در راه اندازی این مرکز گفت: این شرکت زیرساخت‌های بسیار مناسب و تخصصی در حوزه آی تی دارد و هم افزایی از طرف این اپراتور و دانش تخصصی حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی تهران این همکاری را به وجود آورده است.

 

 

 

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید