ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

4488260 دانشگاه علوم پزشکی تهران هزینه خرید تعهدات آموزش رایگان را براساس هزینه اعلامی از سوی مرکز ملی آمار، سرانه تربیت دانشجو و شهریه دانشجویان برای سه گروه از دانش‌آموختگان اعلام کرد.

 

فرشاد علامه معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نامه ای فوری خطاب به معاونان و روسای دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی تهران موضوع خرید تعهدات آموزش رایگان مشمولین قانون را تشریح کرده است. در این نامه برای سه گروه از دانش‌آموختگان جداول جداگانه اعلام شده است.

در این نامه آمده است: «با عنایت به نامه شماره ۱۰۰/۵۹۷ مورخ ۱۴۰۲.۰۷.۲۶ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مصوبات شصت و پنجمین نشست هیات امنای دانشگاه به شرح ذیل جهت استحضار و دستور اقدام مقتضی ارسال می‌شود:

به منظور ساماندهی خرید تعهدات آموزش رایگان مشمولین مواد ۷ و ۸ قانون تامین وسایل و امکانات تحصیل اطفال و جوانان ایرانی و اصلاحیه‌های بعدی آن (شامل پذیرفته شدگان سهمیه مناطق ۱، ۲ و ۳ کنکور سراسری) موارد ذیل به تصویب رسید.

این مصوبه شامل سایر سهمیه‌ها از جمله قانون برقراری عدالت آموزشی و سایر مقاطع از جمله مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (PhD) و دستیاران تخصصی و فوق تخصصی نمی‌شود.

الف - مبالغ هزینه خرید تعهدات آموزش رایگان برای دانش آموختگان از شروع سال تحصیلی ۱۳۷۴-۱۳۷۳ تا سال تحصیلی ۱۳۹۰-۱۳۸۹ که بر اساس قوانین و ضوابط امکان خرید این تعهدات را دارند، بر اساس معادل سازی مرکز ملی آمار مطابق جدول ذیل تعیین و محاسبه می‌شود:

هزینه خرید تعهدات سالیانه مربوط به آموزش رایگان دانش آموختگان از سال تحصیلی ۱۳۷۴-۱۳۷۳ تا سال تحصیلی ۱۳۹۰-۱۳۸۹

هزینه خرید تعهدات سالیانه مربوط به آموزش رایگان (ریال) برای افرادی که از نظر قانونی امکان خرید دارند
ردیفمقطع تحصیلیهزینه خرید تعهدات سالیانه مربوط به آموزش رایگان (ریال)
۱کاردانی۳۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال
۲کارشناسی۴۲.۰۰۰.۰۰۰ ریال
۳پزشکی۱۱۷.۰۰۰.۰۰۰ ریال
۴دندانپزشکی۹۴.۰۰۰.۰۰۰ ریال
۵داروسازی۸۴.۰۰۰.۰۰۰ ریال

ب - مبالغ هزینه خرید تعهدات آموزش رایگان برای دانش آموختگان از شروع سال تحصیلی ۱۳۹۱-۱۳۹۰ تا پایان سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ که بر اساس قوانین و ضوابط، امکان خرید این تعهدات را دارند، بر اساس میانگین شهریه سالیانه دانشجویان شهریه پرداز مطابق جدول ذیل تعیین و محاسبه می‌شود:

هزینه خرید تعهدات سالیانه مربوط به آموزش رایگان دانش آموختگان از سال تحصیلی ۱۳۹۱-۱۳۹۰ تا سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱

هزینه خرید تعهدات سالیانه مربوط به آموزش رایگان (ریال) برای افرادی که از نظر قانونی امکان خرید دارند
ردیفمقطع تحصیلیهزینه خرید تعهدات سالیانه مربوط به آموزش رایگان (ریال)
۱کاردانی۱۴۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال
۲کارشناسی۱۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال
۳پزشکی۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال
۴دندانپزشکی۳۴۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال
۵داروسازی۲۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

ج - مبالغ هزینه خرید تعهدات آموزش رایگان برای دانش آموختگانی که بر اساس قوانین ضوابط، امکان خرید این تعهدات را دارند از سال ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به بعد مطابق با نرخ واقعی و به قیمت تمام شده آموزش یعنی سرانه اختصاص یافته برای تربیت دانشجوی مورد نیاز کشور، که از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور تعیین و محاسبه می‌شود، توسط معاونت آموزشی وزارت بهداشت هر ساله اعلام خواهد شد.

با توجه به اینکه مبالغ خرید تعهدات هزینه تعهدات آموزش رایگان معادل هزینه‌های ناشی از انصراف و یا اخراج دانشجویان است، مبالغ موضوع بند ب و ج، ملاک عمل جهت دریافت هزینه‌های ناشی از انصراف و یا اخراج دانشجویان خواهد بود.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید