ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مرکز مشاوره و راهنمایی مدیریت امور سلامت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران، با هدف فعال سازی رفتاری دانشجویان و تقویت برنامه های مشارکتی از بین دانشجویان عضو فعال همتایار می پذیرد.

همتایاران پس از گذراندن دوره های آموزشی زیر نظر مرکز و با افزایش مهارت های خودمراقبتی و مشارکت جویی می توانند بر اساس توانمندی و علایق در حیطه های مختلف سلامت روان، در ارتقای سطح کیفیت زندگی خود و افراد جامعه تاثیر گذار باشند.
به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، مرکز مشاوره و راهنمایی مدیریت امور سلامت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران به منظور زمینه سازی، ارتقای انگیزه و روحیه مشارکت دانشگاهیان، توسعه فعالیت های اجتماعی و مهارت ارتباطی و گروهی آنان و در راستای کمک به کاهش بروز و شیوع آسیب های روانی و اجتماعی و پیرامون ترویج خدمات راهنمایی و مشاوره به دانشجویان با هدف حفظ ارتباط موثر بین مرکز مشاوره با دانشجویان، همتایار سلامت روان جذب می کند.
علاقه مندان برای ثبت نام تا پایان اسفند ماه فرصت دارند به سایت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی vsca.tums.ac.ir مراجعه و با تکمیل فرم عضویت به جمع همتایاران بپیوندند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید