ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

هدف از برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه توسعه ورزش فناورانه و در نهایت توسعه محصول فناورانه مرتبط با رشته‌های متفاوت ورزشی توسط دانشجویان است.

 

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: دانشجویان سراسر کشور از همه دانشگاه‌ها و از همه رشته‌ها می‌توانند در المپیاد ورزش‌های فناورانه شرکت کنند.
هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان در جلسه هم اندیشی برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی که با حضور تعدادی از معاونین دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور و اعضای کمیته برنامه‌ریزی المپیاد در محل این سازمان برگزار شد؛ گفت: هر یک از برنامه‌های سازمان امور دانشجویان در جهت تامین نیاز جامعه هدف ما در دانشگاه‌هاست، به گونه‌ای که طی وسیعی از دانشجویان دانشگاه‌ها را تحت پوشش این برنامه‌ها قرار دهیم.
برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه یکی دیگر از برنامه‌هایی است که سازمان امور دانشجویان برای اولین بار در تاریخ آموزش عالی کشور، آن را طراحی نموده و فرآیند اجرایی آن آغاز شده و تا تابستان سال آتی مرحله ملی آن برگزار خواهد شد.معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه همه دانشجویان در همه رشته‌ها می‌توانند در این رویداد شرکت کنند؛ اظهار کرد: هدف از برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه توسعه ورزش فناورانه و در نهایت توسعه محصول فناورانه مرتبط با رشته‌های متفاوت ورزشی توسط دانشجویان استتمام تلاش ما این است که طی سال‌‍‌های آتی توسعه محصول به معنای اخص خود شکل گیرد.

داداش‌پور با بیان اینکه سه کار مهم در اولویت قرار گرفته و انجام خواهد شد که شامل برگزاری نمایشگاه محصولات ورزشی بر مبنای توسعه فناوری و تجلیل از دانشجویان اشتغال‌آفرین می‌شود که زنجیره کاملی را به نمایش خواهد گذاشت و ظرفیت بزرگی را در کشور ایجاد خواهد کرد.

رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به اینکه شرکت در این المپیاد محدود به دانشجویان دولتی نیست و دانشجویان دانشگاه‌های آزاد و علوم پزشکی نیز می‌توانند در این رویداد شرکت کنند، خاطرنشان کرد: المپیاد ورزش‌های فناورانه در گام اول در سطح استانی و منطقه‌ای و پس از آن در سطح ملی برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید