ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

آقای دکترعلی رضا نادری سهی دکترای نانو بیوتکنولوژی گفتند

این رشته شامل دو نانو میباشد نانو تکنولوژی پزشکی مرتبط با وزارت بهداشت و نانو بیوتکنولوژی مرتبط با وزارت علوم می باشد که این رشته ها در بیمارستان ها جایگاهی ندارد.
آقای دکتر در خصوص تاسیس دفتر اضافه کردند فارغ التحصیلان این رشته می توانند شرکت های تحقیقاتی ، شرکت های مرتبط با مواد آزمایشگاهی ، نانو یا بیوتکنولوژی در زمینه واردات مواد شیمیایی تاسیس کنند.
ادامه دادند در خصوص این رشته هنوز بازار کار مشخصی تعریف نشده و چون رشته جدیدی می باشد و وزارت علوم امکانات اولیه را ندارد جزء اعضاء هیئت علمی شدن نیز کم است. این رشته شامل انجمن نانو و ستاد نانو ریاست جمهوری می باشد که این انجمن ها یکسری تسهیلات مالی و کمک های پژوهشی به عنوان تشویق به محققین نانو و دانشجویان می دهند.
اشاره کردند کیفیت مقالات و پایان نامه ها با توجه به امکانات ایران خوب می باشد و عمده ترین مشکلات این رشته کمبود امکانات، میکروسکوپ های خاص می باشد و سازمانی که می تواند در رفع این مشکل سهیم باشد ستاد نانو، وزارت بهداشت و وزارت علوم می باشد که موانع اصلی پیش روی آن تحریم ها می باشد.
ایشان متذکر شدند که برای ارشد این رشته کاری تعریف نشده مگر اینکه دکترا داشته باشند و هرچه میزان تحصیلات در این رشته بیشتر باشد ارتقا جایگاه و مزایای شغلی فرد بیشتر می شود.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید