ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

pezeshk 1 اساساً علت وجود رشته پزشکی مولکولی در سطوح بین المللی تربیت نیروی انسانی جهت هدایت تحقیقات مربوط به رشته پزشکی در سطح سلولی، مولکولی و آزمایشگاهی است و متخصص پزشکی مولکولی بیماریها و عوامل ایجاد کننده آنها را در سطوح مولکولی بررسی می کند.

 

 با توجه به گسترش قابل توجه مراکز تحقیقاتی در داخل کشور و اهمیت حضور متخصصینی که بتوانند با آشنایی کامل به مفاهیم سلولی و مولکولی کیفیت تحقیقات را بالا برده و از هدر رفت منابع مالی و انسانی جلوگیری کنند، نیاز به فارغ التحصیلان رشته پزشکی مولکولی بیش از پیش احساس می شود.
 بنابراین اگر به این رشته علاقه مند هستید می توانید به کار در مراکز خصوصی، صنایع، کارخانجات بیوتکنولوژی، آزمایشگاههای تشخیص مولکولی و همچنین عرصه های آموزشی و پژوهشی در این رشته به عنوان آینده شغلی خود در کشور امیدوار باشید.
 همچنین علاوه بر بازار کار رو به رشد داخلی، پزشکی مولکولی به دلیل نزدیکی با رشته های ژنتیک پزشکی و مولکولی و بیوتکنولوژی پزشکی، در خارج از کشور نیز بستر رشد و توسعه دارد و تعداد قابل توجهی از دانشگاهها در سراسر دنیا در این رشته دانشجو می پذیرند.

معرفی دروس امتحانی:

مجموعه زيست فناوري و پزشكي مولكولي
رشته دكتري تخصصي (D.Ph)بيولوژي سلولي مولكولي بيوشيمي بالينياستعداد تحصيليزبان انگليسي عمومي
تعداد سوالضريبتعداد سوالضريبتعداد سوالضريبتعداد سوالضريب
زيست فناوري پزشکي605403301403
پزشکي مولکولي604405301403

 

عنوان رشته هایی که میتوانند در کنکور این رشته شرکت کنند:

دکتري حرفه‌ای پزشکی، دندانپزشکی، داروسازي، دکتري حرفه اي دامپزشکی، علوم آزمایشگاهی؛ مقاطع تخصصی و فوق تخصصـی پزشـکی و یا کارشناسی ارشد رشته‌هاي باکتري شناسی؛ بیوتکنولوژی میکروبی، بیوفیزیک؛ فیزیولوژي؛ ژنتیک انسانی؛ قارچ شناسی؛ زیست فناوري پزشکی (بیوتکنولوژي پزشکی)؛ حشره شناسی پزشکی و مبارزه باناقلین؛ خون شناسی آزمایشگاهی و بانـک خون؛ ویروس شناسی؛ زیست‌شناسی (با گرایش بیوشیمی، ژنتیک، سلولی مولکولی و میکروبیولوژي)؛ انگـل شناسی ؛ میکروبیولوژي؛ ایمونولوژي، بيوشيمي باليني ؛ تغذیه

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید