ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رشته‌های مجاز به شرکت در کنکور دکتری ۱۴۰۳ برخی رشته‌های امتحانی تغییر کرده است.

بر اساس دفترچه رشته ها و عناوین امتحانی کنکور دکتری ۱۴۰۳، با ادغام برخی رشته / گرایش‌ها در کنکور دکتری ۱۴۰۳، رشته های جدیدی به فهرست رشته‌های مجاز برای شرکت در آزمون برخی رشته‌های امتحانی افزوده شده است. علاوه بر این، تغییراتی نیز در دیگر رشته‌ها رخ داده که جزییات آن در جدول زیر آمده است.

قابل توجه است که برای شرکت در آزمون دکتری همه رشته‌های گروه آزمایشی فنی و مهندسی، همه رشته‌های گروه آزمایشی علوم پایه، همه رشته‌های گروه آزمایشی کشاورزی و منابع طبیعی بجز رشته / گرایش‌های مجموعه علوم و مهندسی جنگل و برخی رشته‌های گروه آزمایشی علوم انسانی نیازی به رعایت شرط تجانس رشته نیست که جزییات آن در مطلب رشته های بدون شرط تجانس دکتری آمده است.

برای شرکت در کنکور برخی رشته‌های مقطع دکتری شرط تجانس رشته وجود دارد؛ یعنی داوطلبان لازم است در رشته‌ای در آزمون دکتری ثبت نام کنند که با رشته مقطع کارشناسی ارشد آنها مرتبط و متجانس باشد. هر ساله جزییات این موضوع در دفترچه ثبت نام کنکور دکتری از سوی سازمان سنجش اعلام می‌شود. دفترچه ثبت نام این آزمون قبل از شروع مهلت ثبت نام از طریق سازمان سنجش منتشر می‌شود، اما سازمان سنجش عموما در مردادماه نسبت به اعلام رشته‌های امتحانی کنکور دکتری ۱۴۰۲، رشته های مجاز و عناوین دروس امتحانی اقدام می‌کند.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

    • مهمان (shabnam)

      سلام وقتتون بخیر .آیا تو این سایت تعداد شرکت کنندگان دکتری phd وزارت بهداشت سال 1401 یا سال گذشته رو دارید ؟ممنون

    اشتراک مطالب

    Close

    خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید