ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: تاریخ ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سال ۱۳۹۹ منتشر شد.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: بدین‌وسیله به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سال ۱۳۹۹ می‌رساند که ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون به صورت اینترنتی از روز دوشنبه مورخ ۹۹/۱۰/۱۵ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش کشور آغاز و در روز یکشنبه مورخ ۹۹/۱۰/۲۱ پایان می‌پذیرد.
متقاضیان می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون مذکور ثبت‌نام نمایند. دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون مذکور همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.
ضمناً لازم به توضیح است با توجه به مجوز‌های اخذ شده از سوی وزارت بهداشت درخصوص افزایش ظرفیت استخدامی، اطلاعیه اصلاحی درخصوص اصلاح ظرفیت در برخی از شغل محل‌ها و اضافه شدن شغل محل‌های جدید تا قبل از پایان مهلت ثبت‌نام (۹۹/۱۰/۲۱) در درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر خواهد شد؛ لذا تمامی متقاضیان ضرورت دارد به مندرجات اطلاعیه‌ای که در این خصوص منتشر خواهد شد توجه نمایند.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید