ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

62637275 معاونت آموزشی دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی با صدور اطلاعیه‌ای از پذیرش دانشجوی بین‌الملل در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خبر داد.

دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی در رشته‌های پزشکی، پیراپزشکی، گروه پرستاری، بهداشت و ایمنی، علوم‌تغذیه و فناوری‌های نوین پزشکی در مقاطع کارشناسی‌ارشد، دکتری تخصصی، تخصص، فوق‌تخصص و فلوشیپ دانشجویی بین‌الملل می‌پذیرد.

نداشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، نداشتن منع قانونی برای اقامت تحصیلی در ایران، ارائه گواهی پایان دوره معتبر متوسطه، کارشناسی یا کارشناسی ارشد به همراه ریزنمرات آن مقطع برای تحصیل در مقاطع بالاتر جزو شروط عمومی ثبت‌نام دوره‌های آموزشی هستند.

دوره‌های آموزشی به زبان انگلیسی برگزار می‌شوند و داوطلبان در صورت عدم تسلط به زبان انگلیسی می‌بایست در کلاس‌های آموزشی شرکت کنند.در دوره هایی که با بیمار در ارتباط هستند داشتن دانش و مهارت زبان فارسی الزامی است در غیر اینصورت شرکت در دوره‌های آموزشی زبان فارسی ضرورت دارد.پذیرش اولیه به معنای ثبت نام نبوده و حقی برای متقاضی برای تحصیل در دانشگاه ایجاد نمی‌کند. همچنین در برخی مقاطع و رشته‌ها قبولی در آزمون مصاحبه انگلیسی جهت پذیرش الزامی است.

امکان پذیرش اتباع غیرایرانی که در کشور ایران تحصیلات متوسطه خود را به پایان رسانده اند، امکانپذیر نیست.

بنابر اعلام معاونت آموزش دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی، ثبت‌نام به صورت حضوری انجام می‌شود و تا روز شنبه ۳۰ دی ماه ادامه دارد.

متقاضیان برای اطلاع از رشته‌های تحصیلی می‌توانند به سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی مراجعه کنند.

 

 

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید