ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

aaaaa فرصت ثبت نام در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی از امروز سوم دی ماه ۱۴۰۲ آغاز شد و داوطلبان تا ۹ دی ماه فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

 

 

به 'گزارش ایلنا، دفترچه راهنمای پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد. داوطلبان از ساعت ۱۰ صبح امروز سوم دی ماه تا ساعت ۱۰ صبح شنبه ۹ دی ماه ۱۴۰۲ می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در این آزمون ثبت نام کنند.

آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ مبتنی بر قوانین و مقررات موجود (بر اساس مصوبات شورای آموزش پزشکی تخصصی و قانون برقراری عدالت آموزشی و اصلاحیه آن مصوب مجلس شورای اسلامی) مطابق مندرجات راهنمای ثبت نام، ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

چنانچه در نشست آتی شورای آموزش پزشکی و تخصصی و شورای سنجش و پذیرش دانشجو وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مصوبه یا دستورالعمل جدیدتری نسبت به مقررات قبلی و مرتبط با آزمون دستیاری پزشکی وضع شود، مراتب اطلاع رسانی خواهد شد.

داوطلبان جهت اطلاع بیشتر می توانند به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و یا به نشانیhttps://sanjeshp.ir/Content.aspx?click=12مراجعه کنند.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید