ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

 

تقویم آموزشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی اعلام شد و بر این اساس کلاس‌های دانشجویان این مرکز آموزشی از اول مهرماه شروع می‌شود و روز ۲۱ دی به پایان می‌رسد.

 

کلاس‌های درس دانشجویان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی همانند سایر مراکز آموزشی علوم‌پزشکی از روز شنبه یکم مهر ماه آغاز می‌شود. تقویم آموزشی این دانشگاه بیانگر این است، پرونده برگزاری کلاس‌های درس دانشجویان در نیم‌سال نخست سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در روز پنج‌شنبه ۲۱ دی ماه بسته می‌شود. 

فرصت ۳ روزه انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از یکشنبه ۱۹ شهریور آغاز می‌شود و در روز سه‌شنبه ۲۱ شهریور ماه به پایان می‌رسد. اگر دانشجویان در بازه زمانی لحاظ شده موفق به انتخاب واحدهای درسی نشوند، در فرصت انتخاب واحد با تاخیر می‌توانند نسبت به این موضوع اقدام کنند. بنابر تصمیم معاونت آموزشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در روز چهارشنبه ۲۲ شهریور انجام می‌شود. 

فرایند حذف و اضافه طی ۲ روز و در بازه زمانی پانزدهم تا شانزدهم مهر ماه انجام می‌شود. فرایند حذف و اضافه در این مرکز آموزشی به صورت اینترنتی نیست و برای ۲ درس انجام می‌شود. 

امتحانات پایان ترم دانشجویان از شنبه ۲۳ دی ماه آغاز می‌شود و در روز شنبه ۷ بهمن ماه به پایان می‌رسد. ۷ روز پس از اتمام امتحانات، نیم‌سال دوم تحصیلی آغاز می‌شود.

 

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید