ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

راه‌اندازی رشته‌های «بهداشت مدارس»، «شنوایی‌شناسی»، «مطالعات اجتماعی موثر بر سلامت»، «روانشناسی سلامت» و «طب فیزیکی»

دوره‌های مهارتی کوتاه‌مدت تحقیق و فناوری ویژه اعضای هیات علمی برای ارتقا به دانشیاری و استادی، به این صورت که برای ارتقا از رتبه استادیار به دانشیاری، دوره‌های آموزشی الزامی و برای ارتقا از رتبه دانشیار به استاد این دوره‌ها غیرالزامی و به صورت تخصیص امتیاز محاسبه شود که مقرر شد جزئیات این طرح در معاونت تحقیقات و آموزش تهیه و سپس با مطرح شدن در هیات ممیزه و موافقت آن اجرایی شود.

در ابتدای جلسه شورای دانشگاه علوم توانبخشی  و سلامت اجتماعی، سیدعلی حسینی، رئیس دانشگاه گزارشی از عملکرد معاونت‌ توسعه مدیریت و منابع، معاونت آموزش، معاونت تحقیقات و فناوری، معاونت دانشجویی و فرهنگی، معاونت درمان و توانبخشی، معاونت امور بین‌الملل مختلف در سال ۱۴۰۱ ارائه کرد.

براساس مصوبات جدید شورای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی مقرر شد که رشته‌های «بهداشت مدارس» و «شنوایی‌شناسی» در مقطع کارشناسی، رشته‌های «مطالعات اجتماعی موثر بر سلامت» و «روانشناسی سلامت» در مقطع کارشناسی ارشد و رشته «دستیاری طب فیزیکی» در این دانشگاه راه‌اندازی شود.

همچنین مقرر شده است دوره‌های بازآموزی توانبخشی به صورت مجازی و در چارچوب آیین‌نامه داخلی معاونت آموزشی در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی راه‌اندازی شود.

تصویب الحاق مراکز تحقیقات عوامل اجتماعی موثر بر سلامت و سلامت در حوادث و بلایا به پژوهشکده سلامت اجتماعی و منفک شدن مرکز تحقیقات توانبخشی اعصاب اطفال از این پژوهشکده از دیگر مصوبات شورای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی بود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید