ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دبیر پانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم‌پزشکی گفت: ما به دنبال تلفیق کار عملی و نظری در المپیاد دانشجویی وزارت بهداشت هستیم.
دکتر فرشید عابدی در نشست با دانشجویان استعداد درخشان و نخبگان وزارت بهداشت گفت: تصمیم بر این بود که تغییراتی در المپیاد علمی دانشجویان علوم‌ پزشکی شکل بگیرد. در این زمینه المپیادهای سایر کشورها را بررسی کردیم و در بررسی‌ها به این نتیجه رسیدیم که المپیادی تحت حوزه دانشجویی وجود ندارد.
وی با بیان اینکه دو کشور اردن و اندونزی به عنوان بهترین‌ها در حوزه المپیاد هستند، افزود: کشور اردن بر موضوع مهارت در آموزش و بستر ارتباطی توجه می‌کند. همچنین موضوع دیجیتالیزه‌شدن در کانون توجه کشور اندونزی قرار گرفته است.
دبیر پانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم‌پزشکی درباره المپیاد ریاضی بلژیک خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسید که این المپیاد،تلفیقی از کار تئوری و عملی باشد. ما به دنبال تلفیق کار نظری و عملی در المپیاد هستیم.
وی ادامه داد: کشور انگلستان در حوزه پدافندی ورود کرده بود. المپیاد در ایالت‌های آمریکا نیز متفاوت بود. کشور کانادا نیز یک رقابت تیمی ایجاد کرده بود.
دکتر عابدی با بیان اینکه سه ارزش در المپیاد علمی دانشجویان علوم‌پزشکی تعیین شده است،گفت: «شفافیت»، «صداقت» و «عدالت» را در المپیاد لحاظ کرده‌ایم. ما درنظر داریم که المپیاد دانشجویان علوم‌پزشکی را از رقابت به یک فرایند تبدیل کنیم.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید