ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

در راستای گسترش طرح هسته‌های مسئله‌محور(طرح شهید احمدی روشن) بنیاد ملی نخبگان و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
به منظور بهره‌گیری مؤثرتر از مزیت‌ها و امکانات استانی (به ویژه دانشگاه‌های استان) و به‌منظور تربیت و آماده‌سازی نیروهای مستعد با هدف زمینه‌سازی برای اثرگذاری آنان بر پیشبرد مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی، بنیاد ملی نخبگان و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.
محمدصادق موحد، معاون آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان در خصوص این تفاهم‌نامه گفت: با توجه به مسئولیت دانشگاه‌ها و مراکز علمی در رفع نیازها و چالش‌های اساسی کشور، لازم است اجتماع نخبگانی نقش پررنگ‌تری را ایفا کند. این رسالت مستلزم تدوین برنامه مناسب برای هر استان به اقتضای مزیت‌های نسبی و شرایط خاص آن استان خواهد بود.
وی همکاری در برنامه‌ریزی و حمایت از فعالیت‌های هدفمند و اثربخش دانشگاه‌ها در قالب تشکیل هسته‌های دانشجویی مساله محور در طرح شهید احمدی روشن، به‌منظور آموزش دانشجویان در بستر حل مسائل واقعی و ایجاد همکاری و هم‌افزایی میان اعضای هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها در راستای مأموریت‌گرایی و توجه به مزیت‌ها و توانمندی‌های ملی و استانی با عنایت به نقش دانشگاه‌ها در توسعه استانی و منطقه‌ای را از موضوعات مهم این تفاهم‌نامه برشمرد.
موحد گفت: در قالب این تفاهم‌نامه بنیاد ملی نخبگان اعتبار فعالیت‌های دانشجویان در هسته‌های دانشجویی مساله محور را فراهم می‌کند و معاونت پژوهشی وزارت علوم نیز با احصای مسائل متناسب با طرح شهید احمدی روشن بنیاد ملی نخبگان مطابق با اهداف مبتنی بر حل مسائل بومی و منطقه‌ای و با همکاری دانشگاه‌های سراسر کشور، اعتباری نیز برای فعالیت استاتید خبره و هزینه‌های تجهیزاتی تا سقف مشخص، فراهم می‌کند.
این تفاهم‌نامه از ابتدای سال ۱۴۰۱ اجرا می‌شود و به همین منظور جلسات توجیهی آن برای دانشگاه‌های کشور به صورت مشترک توسط معاونت پژوهشی وزارت علوم و بنیاد ملی نخبگان برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید