ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از ۲۰ شهریور آغاز می‌شود.
معاونت آموزشی وزارت بهداشت تقویم نیم سال اول تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور اعلام کرد و بر این اساس نیم سال تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی کشور از روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ آغاز می شود و تا روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه ادامه دارد.
زمان حذف و اضافه دانشجویان علوم پزشکی نیز دو هفته پس از شروع سال تحصیلی آغاز می شود و دانشجویان تا سه هفته مانده به امتحانات پایان ترم می توانند نسبت به انتخاب واحد خود اقدام کنند.
امتحانات پایان ترم نیم سال اول تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی کشور نیز از روز شنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۰ آغاز می شود و تا روز پنج شنبه ۳۰ این ماه ادامه دارد.
دکتر حق دوست معاون آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرد که پیش بینی ما این است که از مهر ماه تا اواسط آبان ماه کلاس های درس غیرحضوری و تلفیقی باشد و از آبان ماه کلاس ها به صورت حضوری برگزار شوند.
همچنین با توجه به انباشت دروس و این که برخی دانشجویان در ترم پایانی به سر می برند، ممکن است کلاس های درس با شلوغی بیشتری مواجه شوند و به همین دلیل بیشتر پذیرش حضوری دانشجویان علوم پزشکی از بهمن ماه خواهد بود تا از ازدحام در دانشگاه ها جلوگیری شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید