ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم: بعد از ۵ سال پیشنهاد ارائه وام پژوهانه دکتری از طریق بودجه ۹۷ مطرح شد و امیدواریم محقق شود.
ذوالفقار یزدان مهر افزود: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری وام پژوهانه دکتری را در سال ۹۲ در یک مقطع خاصی پرداخت کرد و سپس متوقف شد­ و وزارت علوم با توجه به اهمیت ارائه تسهیلات به دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی وام ویژه دکتری را به راه انداخت به طوری که در سال ۹۳ سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به دانشجویان دکتری روزانه غیربورسیه که آزمون جامع را گذرانده بودند این وام داده شد.
یزدان مهر در ادامه به ارائه وام ضروری به دانشجویان دکتری خبر داد و گفت: به طور کلی ۲۷ میلیارد تومان وام ضروری به دانشجویان مقاطع دکتری ارائه شده است.
وی افزود: در سال ۹۵ وام ویژه دکتری به ۲۰ میلیارد و در سال ۹۶ به ۶۰ میلیارد تومان رسید و هم اکنون وام ویژه دکتری ۱۴۰ میلیارد تومان است که به هر دانشجوی مقطع دکتری هر ۳ ماه یکبار ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان داده می‌شود.
وی همچنین به درخواست دوباره وام پژوهانه دکتری به دانشجویان این مقطع خبر داد و افزود: موضوع وام پژوهانه دکتری یک موضوع فرا دستگاهی بود که در مکاتبات و نشست‌هایی که دانشجویان و نمایندگان دانشجویان با نمایندگان مجلس داشتند موضوع ارائه دوباره وام پژوهانه دکتری از طریق بودجه ۹۷­ مطرح شد.
وی افزود: دانشجویان مقاطع دکتری در کنار دریافت وام پژوهانه می‌توانند از دیگر وام‌ها و تسهیلات صندوق رفاه که شامل ۲۱ نوع وام است بهره‌مند شوند.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: این پیشنهاد به دولت ارائه و در جلسه یک شنبه گذشته کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح شد که در صورت تأیید به کمیسیون تلفیق می‌رود و سپس در صحن مجلس مطرح می‌شود که در صورت تأیید این وام دوباره به دانشجویان داده خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید