ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

اولین دوره المپیاد علمی دانشجویان گروه های پرستاری به همت کمیسیون آموزش و پژوهش شورای مرکزی دانشجویی سازمان نظام پرستاری کشور 25 آبان ماه سال جاری برگزار می شود.
معاون فرهنگی نظام پرستاری در رابطه با اهداف این المپیاد توضیح داد: ارتقای سطح علمی دانشجویان پرستاری، هدایت استعداد ها در مسیر رشد و شکوفایی، ایجاد حس خودباوری و اعتماد به نفس در دانشجویان، جهت دهی به انگیزه ی دانشجویان و هدایت تحصیلی آنها، کشف استعداد های برتر و نهفته دانشجویان در زمینه های علمی، ترغیب دانشجویان به مطالعه رفرنس ها و تکست های اصلی پرستاری، ترویج فرهنگ مناسب برای ایجاد رقابت سالم به جهت دستیابی به رتبه های برتر، آشنایی بیشتر دانشجویان با شوراهای دانشجویی و سازمان نظام پرستاری و دستیابی به اطلاعات عینی و واقعی از سطح علمی و کیفیت آموزشی دانشگاه ها و تحلیل اطلاعات به منظور شناخت عوامل موثر در کیفیت آموزش از جمله اهداف برگزاری این المپیاد است.
دکتر سید عباس کشفی اظهار داشت: آموزش تئوری و عملی در محیط دانشگاهی و مراکز درمانی سبب می شود تا دانشجویان پرستاری هنگام کارآموزی تجربه و علم خود را به عنوان منابع دانش در نظر گرفته و آن را در موقعیت های بالینی به کارگیرند. بنابراین دانشجویان با فراگیری آموزش های لازم از مسیر آکادمیک ، چگونگی رفتار حرفه ای را در بالین می آموزند که هرچه درک دانشجویان از تدریس و یادگیری بیشتر باشد ، اعمال آنها هدفمندتر و با یکدیگر منطبق تر می شود در همین راستا اکثر صاحب نظران بر این عقیده اند که یادگیری در پرستاری باید نسبت به دیگر آموزش ها با رویکردی متفاوت صورت پذیرد زیرا توسعه دانش در رشته های مختلف بر محتوایی که دانشجویان آن رشته براساس آن کار می کنند و نیز بر تجارب یادگیری آنها تاثیر می گذارد از این حیث به منظور ارتقای سطح دانش دانشجویان و فارغ التحصیلان گروه پرستاری ، کمیسیون آموزش و پژوهش دانشجویی شورای مرکزی سازمان نظام پرستاری کشور در جهت نیل به اهداف ذکر شده اقدام به برگزاری المپیاد علمی می نماید.
وی در ادامه در رابطه با منبع این آزمون و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اظهار داشت: کتاب های قلب و عروق ، کلیه و تنفس برونر و سودارث 2014 منابع این آزمون هستند. همچنین داوطلبان جهت شرکت در المپیاد بایستی به دفاتر شوراهای دانشجویی هیئت مدیره های نظام پرستاری سراسرکشور مراجعه نمایند.
دکتر کشفی در پایان خاطر نشان کرد: دانشجویان ترم 3 به بالا با حداقل معدل کل 14 می توانند در این آزمون شرکت نمایند و از 3 نفر اول در ویژه برنامه شب یلدای این معاونت تقدیر به عمل خواهد آمد

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید