ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار کرد: با بازسازی خوابگاه‌ها،‌ ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی ۵۰ درصد افزایش پیدا می‌یابد.
دکتر فرزین حلب‌چی گفت: این دانشگاه دارای ۷ خوابگاه خودگردان است که در گذشته توسط پیمانکار اداره و تجهیز می‌شدند اما برای سال تحصیلی پیش‌رو دانشگاه علوم پزشکی تهران با عقد قرارداد جدید با این خوابگاه‌های خودگردان، ساماندهی آن ها را برعهده می‌گیرد تا نظارت و پایش بیشتری بر روی این خوابگاه‌ها داشته باشد.
معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: بخشی از بودجه تجهیز و بازسازی خوابگاه متاهلین قرار است از سوی وزارت بهداشت و خیرین تامین شود که در صورت این تامین اعتبار با توجه به آماده بودن نقشه و طرح بازسازی،‌ عملیات تجهیز به سرعت آغاز می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی پیش‌رو، ۱۰۰ درصد دانشجویان مجرد متقاضی در خوابگاه‌های دانشجویی اسکان پیدا می‌کنند گفت: بازسازی و تجهیز کامل خوابگاه‌های موجود نیز از دیگر برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال جاری است.
وی با اشاره به بازسازی و نوسازی سیستم گاز رسانی کوی دانشگاه اظهار کرد: بازسازی و نوسازی خوابگاه های فرسوده و آسفالت کوی دانشگاه و ترمیم فضای سبز از جمله فعالیت‌های در دست اقدام هستند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید