ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس دانشگاه شیراز گفت: این دانشگاه در سال تحصیلی جدید دوره های دکتری تخصصی در رشته های علوم سیاسی، روان شناسی بالینی و علوم باغبانی گرایش گیاهان دارویی را راه اندازی می کند.


وی اظهار کرد: دوره کارشناسی ارشد فناوری نانو نیز در سال تحصیلی جدید راه اندازی می شود که با توجه به فرآیند پذیرش دانشجویان، این دوره از بهمن ماه و نیمسال دوم آغاز به کار می کند.
مجید ارشاد لنگرودی دوشنبه در نشستی خبری در شیراز افزود: رشته زبان و ادبیات فرانسه نیز برای نخستین بار از اول مهر 95 در دانشگاه شیراز آغاز به کار می کند.
ارشاد لنگرودی گفت: با وجود سپری شدن حدود چهار ماه و نیم از سال 95، تاکنون بودجه پژوهشی در اختیار دانشگاه ها قرار نگرفته است و از این رو، انتظار داریم که ابلاغ بودجه بخش پژوهش شتاب گیرد و به طور شفاف، مشخص شود که این بودجه به چه میزان است و در کدام بخش ها باید هزینه شود.
وی اظهار کرد: از آنجا که بیشترین شمار نخبگان جامعه در دانشگاه ها هستند، انتظار است که بیشترین بخش این بودجه پژوهشی به دانشگاه ها و موسسه های تراز اول کشور ابلاغ شود.
رئیس دانشگاه شیراز با بیان این که اقتدار و امنیت کشور در گروی توسعه علمی است، اظهار کرد: دانشگاه شیراز در سطح بندی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در زمره دانشگاه های سطح یک کشور قرار دارد.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید