ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته سلامت سالمندی برنامه آموزشی است که به مسائل بهداشتی و سلامت و بیماری سالمندان و نیز آموزش، طراحی تحقیق و روشهای مداخله بهداشتی همراه با تجارب عملی دانشجویان می پردازد و کارشناس ارشد سلامت سالمندی فردی است که قادر به ارزیابی نیازها، اولویت بندی مشکلات و برنامه ریزی و اجرای مراقبتهای سلامت سالمندان است.
تربیت نیروی انسانی دانش آموخته و کارآمد در زمینه مراقبت جامع سالمندان در ابعاد جسمی، روانی، اجتماعی، اقتصادی، مدیریتی، آموزشی و پژوهشی مورد نیاز جامعه در راستای ارتقای کیفیت خدمات و سلامت سالمندان می باشد.
با توجه به اینکه جمعیت سالمند کشور هم اکنون فقط 2/7% از جمعیت کل کشور را تشکیل می دهد، هنوز مشکلات سالمندی در جامعه زیاد ملموس نمی باشد ولی این مشکلات با افزایش امید به زندگی در کشور و نیز افزایش موالید در دهه 60، در آینده ای نه چندان دور شاهد افزایش جمعیت سالمند کشور خواهیم بود و در نتیجه افزایش مشکلات این قشر را به دنبال خواهد داشت که این موضوع نیاز به تربیت افراد متخصص در زمینه بهداشت سالمندی را بیشتر روشن می کند. نیاز مبرم به تربیت نیروی انسانی برای ارائه خدمات کارشناسی و مراقبتی جامع در زمینه سالمندان در مراکز بهداشت استان و شهرستان های کشور و همچنین مراکز خدمات سالمندان وابسته به سازمان بهزیستی و بخشهای غیردولتی (خیریه و خصوصی) خواهد بود.
این برنامه در نظر دارد با ارائه آموزشهای تکمیلی در سطح کارشناسی ارشد سلامت سالمندی پیشرو در تربیت نیروی انسانی فرهیخته و کارآمد در زمینه سلامت سالمندان در کشور باشد و طی ده سال پس از تصویب و راه اندازی رشته در کشور بخش اعظم نیازهای کشور را در تربیت نیروی انسانی و مدیریت برنامه های سلامتی سالمندان مرتفع سازد.
دانش آموختگان رشته سلامت سالمندی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته دارای نقشهای آموزشی، پژوهشی و مراقبتی مرتبط با سالمندان می باشد.

 

مطالب مرتبط:

آزمون های کشوری رشته کارشناسی ارشد سلامت سالمندی
کارنامه رتبه های برتر آزمون ارشد سلامت سالمندی
کلاس کنکور کارشناسی ارشد سلامت سالمندی
جزوات نفرات برتر کارشناسی ارشد سلامت سالمندی
ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد سلامت سالمندی
دروس امتحانی و ضرایب سلامت سالمندی
مدارک موردپذیرش کارشناسی ارشد سلامت سالمندی
منابع کنکور کارشناسی ارشد سلامت سالمندی
لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید