ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رییس مرکز جذب و امور اعضای هیات علمی و نخبگان وزارت بهداشت از ثبت نام بیش از ۷ هزار نفر در بیستمین فراخوان جذب هیات علمی علوم پزشکی خبر داد.

 

دکتر سعید چنگیزی آشتیانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر افزود: در بیستمین فراخوان جذب و استخدام عضو هیأت علمی پیمانی در رشته‌های علوم پایه و بالینی دانشگاه‌ها / دانشکده‌های علوم پزشکی مجوز استخدام ۱۸۷۶ نفر از سازمان امور اداری استخدامی دریافت شده است.

وی افزود: فرصت شرکت در فراخوان جذب هیأت علمی وزارت بهداشت از ۱۴ بهمن آغاز شد و در ۲۸ بهمن ماه به پایان رسید که با توجه به درخواست‌های رسیده به مرکز جذب و امور اعضای هیأت علمی و نخبگان وزارت بهداشت این مهلت تا ساعت ۲۴ امروز سه شنبه اول اسفندماه ۱۴۰۲ تمدید شده است اما این فرصت دیگر تمدید نخواهد شد.
وی یادآور شد: صرفاً به مستندات و مدارک بارگزاری شده در سامانه جذب امتیاز تعلق می‌گیرد. لذا ارائه و تحویل هر گونه فیزیک مدارک خارج از مستندات بارگزاری شده در سامانه به دبیرخانه‌های هیأت‌های اجرایی غیرقابل بررسی است.

رئیس مرکز جذب و امور اعضای هیأت علمی و نخبگان اظهار داشت: نتیجه فراخوان صرفاً از طریق سامانه (کد رهگیری) قابل پیگیری است و معترضین به نتیجه فراخوان ۲۰ روز مهلت اعتراض کتبی به دانشگاه محل تقاضا را دارند. در غیر اینصورت نتیجه قطعی است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید