ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رشته دکترای تخصصی برنامه ریزی یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی از جمله حوزه های علوم میان رشته ای و مرتبط با حوزه های علوم تربیتی، یادگیری الکترونیکی و علوم پزشکی است. موضوع اصلی این رشته برنامه ریزی در یادگیری الکترونیکی است. همچنین موضوع محوری دیگر، مربوط به ویژگی های رشته های علوم پزشکی از جمله آموزش مهارتهای بالینی و آزمایشگاهی در عین حفظ ایمنی و سلامت بیماران و مددجویان است. از این رو متخصصین برنامه ریزی یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی می توانند با بهره گیری از دانش و فناوری روز، علاوه بر تربیت نیروی انسانی در زمینه یادگیری الکترونیکی، به عنوان مدیران، طراحان و برنامه ریزان موسسات آموزشی به گسترش نظام یادگیری الکترونیکی در حوزه علوم پزشکی ایفای نقش نمایند.
رسالت این دوره تربیت نیروهای آگاه به مسائل عملی روز، کارآمد، متعهد و خلاق در زمینه برنامه ریزی یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی بوده به نحوی که دانش آموختگان قادر به تربیت نیروی انسانی، طراحی و انجام پژوهشهای بنیادی-کاربردی، رهبری و مدیریت در زمینه یادگیری الکترونیکی بوده و بتوانند با جلب همکاری های میان رشته ای ضمن در نظر گرفتن خصوصیات اسلامی-فرهنگی کشور موجب هدایت نوآوری ها، نظریه پردازی، طراحی الگوهای کارآمد و بومی و ارتقاء اثربخشی یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی گردند.
دانش آموختگان در نظام آموزشی- بهداشتی-درمانی نقش یک برنامه ریز آموزشی تا متخصص یادگیری الکترونیکی یا عضو هسئت علمی را عهده دار خواهند شد. جایگاههای شغلی متفاوت دانش آموختگان بر مکانهای مختلف ذیل قابل دستیابی است:
- مراکز و دانشکده های مجازی دانشگاههای علوم پزشکی کشور
- مراکز مطالعات و توسعه آموزش و دفاتر توسعه آموزش دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی کشور
- شرکت های دانش بنیان و مراکز تخصصی آموزش مجازی
- مراکز تحقیقاتی و پژوهشکده ها
در نظر است طی ده سال آینده، با توجه به عدم وجود مقطع دکتری تخصصی برنامه ریزی یادگیری الکترونیکی با گرایش علوم پزشکی در دانشگاههای منطقه، ایران به عنوان قطب علمی این رشته در علوم پزشکی منطقه شناخته شود.

 

مطالب مرتبط:

مدارک مورد پذیرش دکتری یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی
مواد امتحانی و ضرایب مربوطه دکتری یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی
کلاس کنکور دکتری یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی
جزوات نفرات برتر دکتری یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی
لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید