ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

آزمون‌های پیش‌کارورزی، علوم‌پایه (رشته‌های پزشکی و دندان‌پزشکی) و جامع داروسازی‌ (۱۸۰ واحدی) ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.
فرایند ثبت‌نام در این آزمون‌ها تا پایان وقت اداری چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه ادامه خواهد داشت. داوطلبان تحصیل کرده در خارج از کشور می‌توانند در این بازه زمانی برای نام‌نویسی اقدام کنند.
داوطلبانی که در مرکز خدمات آموزشی، پرونده خود را تشکیل داده‌اند باید پیش از ثبت‌نام در این آزمون که از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می‌شود، با مراجعه قسمت پرداخت هزینه، مبلغ ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال را به صورت اینترنتی پرداخت کنند. تمام مدارک داوطلبان باید کامل باشد، زیرا در صورت نقص پرونده، کارت ورود به جلسه برای این داوطلبان صادر نخواهد شد.
متقاضیان شرکت در این آزمون، پس از پرداخت هزینه شرکت در این آزمون باید با در دست‌داشتن پرینت پرداخت هزینه، یک قطعه عکس و کارت ملی به دانشگاه های علوم پزشکی برگزارکننده آزمون های جامع مراجعه کنند و فرایند ثبت‌نام را تکمیل کنند.
بنابر برنامه‌ریزی‌های انجام شده، آزمون‌های پیش کارورزی پزشکی، علوم پایه (پزشکی، دندانپزشکی)، جامع داروسازی (۱۸۰ واحدی)، ارتقاء و ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۱ در یک نوبت راس ساعت ۹ صبح به صورت کاغذی برگزار می شود.
بر اساس تصمیم‌های اتخاذ شده در سی و دومین نشست شورای آموزش داروسازی و تخصصی، آزمون‌های ارزشیابی و ارتقاء دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور از آزمون جامع ۱۸۰ واحدی داروسازی تفکیک و از سال ۱۴۰۲ به بعد به صورت جداگانه برگزار می‌شود. این آزمون در روزهای ۱۲ مرداد ماه و ۱۴ دی ماه سال آتی برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید