ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت شرایط انتقال و زمان برگزاری آزمون دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور که متقاضی انتقال به دانشگاه‌های داخل بوده‌اند، را اعلام کرد.
مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد که پیرو اطلاعیه های قبلی در خصوص ممنوعیت انتقال جهت ورودی‌های بعد از آغاز ژانویه ۲۰۱۹ در دانشگاه‌های خارج از کشور و بر اساس سیاست‌های ابلاغی ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور شورای عالی انقلاب فرهنگی‌، آن دسته از دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور، که بر اساس سه معیار ویزا، خروج از کشور و گواهی شروع به تحصیل، از اول ژانویه ۲۰۱۹ در دانشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت در خارج از کشور شروع به تحصیل نموده‌اند، با ظرفیت محدود، امکان انتقال در سه رشته پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی پس از گذراندن ۷۲ واحد درسی مرتبط در خارج از کشور و با شرکت در آزمون ارزیابی صلاحیت علمی و کسب ۶۰ درصد نمره کل خواهند داشت.
این آزمون یکبار در سال و به مدت ۵ سال برگزار می‌گردد و ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع دکترای عمومی سه رشته مذکور در هر دوره، ۲ درصد تعداد شرکت کنندگان همان دوره می باشد.
شایان ذکر است آیین نامه مربوطه تدوین و در مراحل نهایی ابلاغ می‌باشد و پس از ابلاغ، از طریق سایت مرکز خدمات آموزشی معانت آموزشی وزارت بهداشت اطلاع رسانی می‌شود.
صرفاً افرادی مجاز به شرکت در آزمون می‌باشند که در سامانه انتقال دانشجویان خارج از کشور ثبت نام و پس از تکمیل پرونده، واجد شرایط شرکت در آزمون صلاحیت علمی شده اند، لذا خارج از سامانه هیچ درخواستی بررسی نخواهد شد.
درخواست های ثبت شده، پس از ابلاغ رسمی آیین نامه، بررسی و نتیجه صرفاً از طریق سامانه به متقاضی اعلام می‌شود.
زمان برگزاری اولین دوره آزمون ارزیابی صلاحیت علمی این گروه از دانشجویان تاریخ ۱۴۰۲/۵/۲۶ می‌‍‌باشد.
همچنین نحوه ثبت نام و منابع آزمون متعاقباً از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید