ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

ثبت نام فراخوان پذیرش دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی از یکشنبه 6 تیر آغاز شد و تا شنبه 12 تیر 1400 ادامه خواهد داشت.

افرادی که در یکی از رشته های علوم آزمایشگاهی پزشکی (ایمنی شناسی پزشکی، انگل شناسی پزشکی، باکتری شناسی (میکروب شناسی) پزشکی، بیوشیمی بالینی، ژنتیک پزشکی، قارچ شناسی پزشکی، ویروس شناسی پزشکی و هماتولوژی آزمایشگاهی و بانک خون دارای دکتری تخصصی یا تخصص باشند (دانش آموختگان خارج از کشور در صورتی که عنوان مدرک ارزشیابی شده آنها مطابق موارد فوق الذکر باشد و یا دارای کارت و شماره نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران باشند) مجاز به ثبت نام در این فراخوان می باشند.
ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور انجام می گیرد و داوطلبان ملزم هستند کلیه مدارک اسکن شده خود را همراه با فرم ثبت نام به صورت اینترنتی ارسال نمایند. برای افرادی که در هنگام ثبت نام مدارک ارسال نمی کنند و یا ناقص ارسال می کنند، کارت ورود به جلسه صادر نخواهد شد.
پذیرش در دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی از طریق آزمون کتبی و مصاحبه (به ترتیب با سهم 67 و 33 درصد) انجام خواهد شد.
آزمون کتبی صبح روز پنجشنبه مورخ 1400/5/21 برگزار می شود.
آزمون مصاحبه مبتنی بر سوابق حرفه ای و علمی داوطلبان انجام خواهد شد. جزئیات مربوط به سوابق مورد بررسی در آزمون مصاحبه از طریق اطلاعیه های بعدی اعلام می گردد.
مرکز سنجش آموزش پزشکی از صدور کارت شرکت در جلسه آزمون برای متقاضیانی که فاقد هر یک از شرایط باشند خودداری نموده و چنانچه در هر مرحله ای مشخص شود که فرد متقاضی واجد شرایط شرکت در فراخوان نبوده است، ثبت نام وی کان لم یکن تلقی می گردد.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید