ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

قائم مقام بنیاد ملی‌نخبگان گفت: از سال ٩٧ حدود ۱۰۰۰۰ نفر از فارغ التحصیلان مقطع ارشد و دکتری که به خارج از ایران رفته اند، به کشور بازگشتند.

سید سلمان سیدافقهی؛ قائم مقام بنیاد ملی نخبگان درباره بازگشت نخبگان به کشور اظهار کرد: در همکاری با مجموعه‌های مختلف کشور در حوزه ورود و خروج نخبگان، الحمدالله اطلاعاتی داریم که نشان می‌دهد سالانه حدود 2000 نفر که در خارج از کشور تحصیل کرده اند، به کشور بازمی‌گردند.
سیدافقهی به ارائه آماری در خصوص مهاجرت پزشکان از ایران پرداخت و گفت: براساس آمار مجمع جهانی اقتصاد که در حوزه مهاجرت معروف است، نسبت پزشکانی که در چندسال گذشته از کشور مهاجرت کرده نسبت به کل پزشکان، نه تنها رشد پیدا نکرده بلکه سیر نزولی داشته است و این یک آمار بین المللی است.
آمار مهاجرت کشورهای پیشرفته از ایران بیشتر است

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان خاطرنشان کرد: بنابراین آماری که وجود دارد اصلاً نشان‌دهنده افزایش مهاجرت در ایران نیست حتی اگر افزایش آمار را بپذیریم آمار جهانی نشان می‌دهد آمار مهاجرت خیلی کشورهای پیشرفته دنیا از ایران بیشتر است مثلاً آلمان رتبه اول را در حوزه مهاجرت پزشکان دارد.
ایجاد نمایندگی پلیس گذرنامه در بنیاد ملی نخبگان

سیدافقهی با اشاره به ایجاد یک ارتباط خوب با پلیس در حوزه مهاجرت نخبگان گفت: در همین راستا قرار شده پلیس گذرنامه و مهاجرت یک نمایندگی و دفتر در بنیاد ملی نخبگان داشته باشد تا اطلاعات مربوط به ورود و خروج نخبگان و افراد مدنظر ما را به صورت آنلاین و کمتر از یکساعت در اختیار ما قرار بدهند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید