ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تا یکشنبه ۲۰ مهرماه مهلت دارند فرایند مصاحبه با داوطلبان دعوت شده را به پایان برسانند.
بنا بر اعلام سازمان سنجش‌وآموزش کشور، در کنکور دکتری ۹۹ که ۹ مردادماه امسال با پنج ماه تاخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا و با حدود ۱۵۰ هزار داوطلب برگزار شد، ۱۱۶ هزار و ۴۰ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند. با پایان مهلت انتخاب رشته نیز ۴۱ هزار و ۳۶۲ نفر یعنی سه برابر و نیم ظرفیت پذیرش دانشگاه‌ها امکان دعوت به مصاحبه پیدا کردند.
ظرفیت کل کنکور دکتری برای امسال ۱۳ هزار و ۹۸۱ نفر است که با ظرفیت ۱۰ هزار نفری دانشگاه آزاد اسلامی به حدود ۲۴ هزار نفر می‌رسد.
بر اساس اعلام فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور دانشگاه‌ها تا ۲۰ مهرماه مهلت دارند نسبت به اتمام فرایند مصاحبه دکتری با داوطلبان اقدام کنند.
طبق اعلام پیشین سازمان سنجش آموزش کشور، بعد از پایان این مهلت، در نیمه دوم مهرماه نتیجه نهایی کنکور دکتری ۹۹ به اطلاع داوطلبان می‌رسد و پرونده این آزمون پر حاشیه سال ۹۹ که فراز و نشیب‌های زیادی برای داوطلبان، خانواده‌ها، وزارت علوم و سایر دستگاه‌های مرتبط با این آزمون داشت، به ایستگاه پایانی خود نزدیک می‌شود و پذیرفته شدگان با توجه به اعلام دانشگاه‌ها می‌توانند نسبت به ثبت نام و شروع ترم جدید تحصیلی در آبان ماه اقدام کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید