ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سازمان سنجش آموزش پزشکی در اطلاعیه ای در خصوص مصاحبه غیرحضوری دکتری تخصصی سال 99 جزئیات و نحوه برگزاری این مرحله از آزمون را اعلام کرد.
بر اساس این اطلاعیه، در پذیرش دوره دکتری تخصصی سال 99 نمره بخش کتبی 70% نمره کل و نمره بخش مربوط به مصاحبه علمی و سنجش عملی 30% نمره کل را تشکیل می دهد.
بخش مصاحبه به صورت غیرحضوری و فقط بر اساس بررسی مدارک، مستندات و کلیپ (ارائه مجازی) توسط اساتید مربوطه در هر رشته خواهد بود.
از 30% بخش مصاحبه علمی و سنجش، 20% مربوط به مدارک و مستندات سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و 10% مربوط به ارائه مجازی از طریق بارگذاری کلیپ می باشد.
هر داوطلب باید در زمان تعیین شده برای رشته خود اقدام به ارسال مدارک و بارگذاری کلیپ نماید. ارسال مستندات هر رشته در زمانی غیر از مهلت تعیین شده برای آن رشته امکان پذیر نخواهد بود. فرایند بارگذاری مدارک و کلیپ از هفته آینده آغاز و زمان بندی رشته ها متعاقباً اعلام خواهد شد. داوطلبان توجه داشته باشند که هر رشته فقط یک روز مهلت بارگذاری مدارک خواهد داشت، لذا داوطلبان باید مدارک و کلیپ خود را آماده داشته باشند و در روز مربوط به رشته خود بارگذاری نمایند.
هیچ گونه مدرکی به صورت حضوری یا کتبی یا ارسال از طریق پست، اتوماسیون، پست الکترونیکی و غیره پذیرفته نمی شود و ترتیب اثر داده نخواهد شد.
نظر به اینکه نتایج آزمون بر اساس مدارک و کلیپ ارائه شده توسط داوطلبان، استخراج شده و داوطلبان متعهد به صحت مطالب ارسالی هستند، در صورت محرز شدن موارد مغایرت در هر مرحله از آزمون و یا تحصیل، قبولی داوطلبان کان لم یکن نلقی شده و مسئولیت آن بر عهده داوطلبان است و طبق مصوبات هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمونها با آنان برخورد خواهد شد.
مشخصات فنی کلیپ:
- حجم کلیپ حداکثر 100 مگابایت باشد.
- از نظر زمانی حداکثر 10 دقیقه باشد.
- فایل از نوع mp4 و یا mkv باشد.
- کیفیت کلیپ مهم نیست، بلکه کافیست از نظر صدا و تصویر واضح باشد. ملاک نمره دهی اساتید، محتوای کلیپ خواهد بود نه کیفیت آن.
هر داوطلب در هر رشته فقط یک بار مجاز به ویرایش کلیپ ارسالی (حذف و بارگذاری مجدد) در همان بازه زمانی مشخص شده برای بارگذاری مستندات آن رشته می باشد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید