ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاونت پژوهشی دانشگاه تهران با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی طی اطلاعیه‌ای نحوه پذیرش افراد برای دوره‌های پسادکتری را اعلام کرد.
در این اطلاعیه آمده است:
نظر به هماهنگی صورت گرفته با مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی دانشگاه، به استحضار می‌رساند از این پس پذیرش پژوهشگران متقاضی دوره‌های پسادکتری از طریق سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران امکان‌پذیر است.
لذا کلیه متقاضیان محترم برای ثبت‌نام و ارائه درخواست دوره مذکور می‌بایست به سامانه فوق مراجعه نمایند.
لازم به‌ذکر است پژوهشگران علاقه‌مند برای نام‌نویسی در دوره پسادکتری که از پایان نامه خود دفاع نموده‌اند و حداکثر ۵ سال از تاریخ فارغ‌التحصیلی آنها گذشته باشد و مشکل نظام وظیفه نداشته باشند می‌توانند در این فراخوان شرکت نمایند.
بر این اساس پژوهشگران متقاضی می‌توانند مدارک خود را که شامل: سوابق آموزشی و فعالیت‌های پژوهشی، تصویر همه مقالات علمی و پژوهشی، تصاویر کارت ملی و شناسنامه و برگ پایان خدمت می‌باشد، به همراه کلیه فرم‌های پذیرش این دانشگاه در سامانه مذکور ارائه نمایند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت معاونت پژوهشی دانشگاه تهران مراجعه فرمایند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

  • مهمان (مهدیه)

    باسلام میخواستم امسال دکتری تخصصی وزارت بهداشت شرکت کنم.قبول شدن در دکتری 1-علوم تشریحی 2- فیزیولوژی پزشکی 3-مهندسی بافت 4-اپیدمیولوژی به ترتیب کدومشون راحتتر دعوت به مصاحبه میشیم؟ 2-شرکت کنندگان این 4 گروه امسال وپارسال یعنی 97 و98 چقدر بوده است؟ 3-کدوم یک از این ها بازار کار خوبی داره؟ اگر میشه توضیح دهید هرکدومشون حوزه کاریشون چی هست؟

  • سلام
    به همین ترتیب 1-علوم تشریحی 2- فیزیولوژی پزشکی 3-مهندسی بافت 4-اپیدمیولوژی
    دقیق اطلاع نداریم
    اپیدمیولوژی بهتره
    هر4رشته پژوهشین ودرمراکز تحقیقاتی کارمیکنن

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید