ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

آخرین مهلت انتخاب رشته محل و ارسال سوابق آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ اعلام شد.
داوطلبان آزمون دکتری تخصصی گروه پزشکی تنها تا پایان روز دوشنبه ۷ مرداد ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.
آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ در ۶۴ رشته علوم پایه پزشکی و بهداشت، ۲ رشته دندانپزشکی و ۱۳ رشته داروسازی در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه ۹۸ با حضور بیش از ۶ هزار داوطلب برگزار شد.
داوطلبانی که موفق به انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی در بازه زمانی یکم لغایت دوم مرداد ماه ۹۸ نشده‌اند، می‌توانند با توجه به تمدید مهلت انتخاب رشته در روز دوشنبه ۷ مرداد ماه با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.
با توجه به تغییر ظرفیت رشته‌های اپیدمیولوژی و روانشناسی بالینی، داوطلبانی که این رشته گرایش‌ها را انتخاب کرده اند می‌توانند در زمان اعلام شده فرم انتخاب رشته محل خود را ویرایش کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید