ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

نتایج اولیه (آزمون کتبی) آزمون ورودی دوره های دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی 98-97 اعلام شد.

داوطلبانی که در آزمون کتبی حد نصاب نمره لازم، که 30 درصد نمره آزمون و نیز 50 درصد میانگین نمره داوطلبان آن رشته میباشد را (با توجه به سهمیه داوطلب) کسب کرده باشند، به تعداد دو برابر ظرفیت، جهت آزمون شفاهی (مصاحبه) دعوت شده اند.
داوطلبان مجاز به انتخاب رشته/محل پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته و آگاهی از ظرفیت دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی، می بایست از روز یکشنبه مورخ 3 تیر لغایت سه شنبه 5تیر 97 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به انتخاب اولویت های رشته/محل خود اقدام نمایند.
داوطلبانی که در مجموعه های 1 تا 7 رشته های علوم پایه، بهداشت و تخصصی و یا مجموعه داروسازی مجاز به انتخاب رشته/محل شده اند دقت کنند از آنجا که در فرم انتخاب رشته کامپیوتری، سیستم جلوی آنها را نخواهد گرفت لذا داوطلبان باید بر اساس مدرک تحصیلی خود و مدارک مورد پذیرش رشته های آن مجموعه اقدام به انتخاب نمایند.در واقع، افرادی که در این مجموعه ها مجاز به انتخاب رشته/محل شده اند، با وجود اینکه می توانند همه رشته های آن مجموعه را انتخاب کنند اما باید بر اساس مدرک تحصیلی خود، رشته هایی که طبق مدارک مورد پذیرش آن رشته مجاز هستند، انتخاب نمایند.در صورت عدم تطابق مدرک تحصیلی مقطع قبل با رشته پذیرفته شده، قبولی داوطلب کان لم یکن تلقی شده و (در صورت قبولی نهایی) برای یک دوره از شرکت در آزمون دکتری تخصصی محروم خواهد شد.
لازم به توضیح است، آزمون مرحله دوم (مصاحبه) از تاریخ 97/4/14 لغایت 97/5/7 توسط دانشگاههای علوم پزشکی مناطق آمایشی برگزار خواهد شد.
مصاحبه رشته محل های مربوط به دانشگاه آزاد در آن دانشگاه برگزار خواهد شد. یعنی اگر داوطلب دانشگاه آزاد را در اولویت های خود انتخاب نماید علاوه بر سایر انتخاب هایش به دانشگاه آزاد نیز معرفی خواهد شد . نمره مصاحبه دانشگاه آزاد تنها برای انتخاب های دانشگاه آزاد ملاک است.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید