ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

شورای برنامه ریزی آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد استان کرمان اعلام کرد: نمره‌های مصاحبه دکتری به صورت آنلاین ثبت می‌شود و اگر داوطلبان مدارک لازم را به همراه نداشته باشند نمی‌توانند امتیاز مربوطه را کسب کنند.
دکتر محمدمهدی فروغی در گفت‌وگو گفت: به‌زودی فرم مصاحبه شفاهی دوره دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی منتشر می‌شود و داوطلبان باید با دقت این فرم را پر کنند.
عضو شورای برنامه ریزی آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد در استان کرمان ادامه داد: به داوطلبان توصیه می‌کنم که یک روز زودتر از مصاحبه در مناطق آمایشی حضور یابند؛ بسیاری از مراکز برای اسکان داوطلبان برنامه‌ریزی کرد‌ه‌اند.
وی افزود: هر مولفه‌ای که داوطلبان در این فرم مدنظر قرار می‌دهند و پر می‌کنند، مستندات آن در زمان مصاحبه باید به همراه داوطلبان باشد.
فروغی زمان مصاحبه را 20 تا 30 دقیقه برای هر داوطلب اعلام کرد و افزود: بیشتر سوالات تخصصی در حوزه فعالیتی داوطلبان در پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و تحقیقاتی که انجام‌ داده‌اند است.
وی بیان کرد:‌ در سنجش سطح زبان، گواهینامه‌ها و مدارک ملاک است و همان جا داوطلبان باید مدارک خود را در این زمینه باید تحویل دهند.
عضو شورای برنامه ریزی آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد در استان کرمان تاکید کرد: نمره‌های به صورت آنلاین ثبت می‌شود و اگر داوطلبان مدارک لازم را به همراه نداشته باشند نمی‌توانند امتیاز مربوطه را کسب کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید