ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

محمد حسین پورکاظمی با اشاره به اینکه آزمون دکترای تخصصی (PhD) رشته‌های علوم پزشکی روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، گفت: امسال برای نخستین بار درس استعداد تحصیلی به دروس آزمون برای همه رشته‌ها اضافه شده است.
مشاور معاون آموزشی در امور سنجش آموزش پزشکی از داوطلبان خواست در پاسخ به سؤالات دقت کنند و سؤالات استعداد تحصیلی را از شماره ۱۷۰ در پاسخ نامه تکمیل کنند.
پور کاظمی گفت: لازم است داوطلبان دقت داشته باشند زمانی که پاسخ به سؤالات اختصاصی را به اتمام رساندند، پاسخ به سؤالات استعداد تحصیلی را آغاز کنند و پاسخ این سؤالات را در پاسخنامه از سؤال شماره ۱۷۰ به بعد شروع کنند، یعنی به عنوان مثال اگر رشته‌ای ۹۰ سؤال اختصاصی دارد، داوطلبان پاسخ ۹۰ سؤال را در پاسخنامه وارد کنند و از سوال ۹۰ تا ۱۷۰ خالی بماند و پاسخ سؤالات استعداد تحصیلی را از شماره ۱۷۱ شروع کنند.
وی افزود: به علل مختلفی دفترچه درس استعداد تحصیلی به صورت جداگانه به داوطلبان ارائه می‌شود. یعنی داوطلبان ابتدا دفترچه مربوط به دروس اختصاصی رشته خود را دریافت می‌کنند و پس از آن، یک دفترچه استعداد تحصیلی به آن‌ها ارائه خواهد شد.
مشاور معاون آموزشی در امور سنجش آموزش پزشکی گفت: دروس تخصصی ضریب ۴ و درس استعداد تحصیلی ضریب یک دارد بنابراین این درس، در دفترچه جداگانه‌ای آمده است.
وی افزود: علاوه بر این، تعداد سؤالات اختصاصی در رشته‌های مختلف متفاوت است، به عنوان مثال برخی رشته‌ها ۷۰، برخی ۹۰ سؤال دارند و رشته‌ای نیز ۱۷۰ سؤال اختصاصی دارد و علت اینکه برای استعداد تحصیلی دفترچه جدا ارائه می‌شود، همین موضوع است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید