ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

نتایج آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی دوره دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد.
پیرو مصوبه شورای برنامه‌ریزی آموزشی دانشگاه مورخ 97/1/21 و به منظور بهبود سطح زبان انگلیسی دانشجویان دوره دکتری تخصصی، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اقدام به برگزاری کلاس‌های آمادگی زبان EPT کرده که شرط ورود به این کلاس‌ها شرکت در آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی و کسب حداقل نمره 200 از 1000 است.
کلاس‌های مذکور در هر ترم به مدت یک ماه و نیم و 9 ساعت در هفته خواهد بود که جزئیات و روزهای برگزاری کلاس‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد.
متقاضیان با توجه به نمره کسب شده، به سه سطح توانمندی دسته‌بندی می‌شوند. داوطلبانی که نمره آزمون تعیین سطح آنها بین 200 تا 390 شده، در کلاس‌های سطح یک ثبت نام کرده و داوطلبانی که نمره آزمون تعیین سطح آنها بین 400 تا 590 شده، در کلاس‌های سطح دو و داوطلبانی که نمره آزمون تعیین سطح آنها بالاتر از 600 شده، در کلاس‌های سطح سه ثبت نام کنند.
در صورتی که میانگین نمرات کسب شده در آزمون‌های پایان هر ترم آموزشی، حداقل 50 باشد، نمره مذکور به عنوان جایگزین نمره آزمون زبان EPT دانشجویان دوره دکتری تخصصی قابل پذیرش خواهد بود.
متقاضیانی که موفق به ثبت نام در آزمون تعیین سطح قبلی نشده‌اند، ثبت نام آزمون بعدی از روز شنبه، 22 اردیبهشت ماه از طریق سایت آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید