ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

جزییات ثبت نام پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران اعلام شد.
ثبت نام الکترونیکی که از تاریخ 14 تیرماه آغاز شده و تا 8 مردادماه ادامه دارد منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه تهران انجام خواهد پذیرفت و داوطلبان برای ثبت نام الکترونیکی ملزم به پرداخت مبلغ یک میلیون و 200 هزار ریال به صورت الکترونیکی از طریق کارت های بانکی متصل به بانک شتاب به درگاه حساب بانک معرفی در سایت ثبت نام هستند. شناسه پرداخت در هنگام پرداخت الکترونیکی 1130 است.
پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران برای نیمسال اول سال تحصیلی 96-1395 در مقطع کارشناسی ارشد براساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان سنجش آموزش کشور از طریق بررسی سوابق تحصیلی مصاحبه تخصصی، اقدام به پذیرش دانشجو خواهد نمود و در پایان به فارغ التحصیلان مدرک رسمی دانشگاه تهران اعطاء خواهد شد.
بر اساس گزارش روابط عمومی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران، داوطلب باید نسبت به انتخاب رشته مرتبط و انتخاب حداکثر دو رشته (مقطع کارشناسی ارشد) دقت به عمل آورد.
بدیهی است به انتخاب های بیش از سقف اعلام شده ترتیب اثر داده نخواهد شد؛ چنانچه در هر مرحله از ثبت نام، مصاحبه و تحصیل، مشخص شود اطلاعات ارائه شده توسط داوطلب مغایر اطلاعات واقعی است، بلافاصله از ثبت نام یا ادامه تحصیل وی جلوگیری به عمل آمده و طبق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید