ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

این روزها پیامک‌های تبلیغاتی در گوشی های همراه جولان می دهد، ولی جدیدا پیامکی رسیده با این مضمون « اعطای مدرک تحصیلی به ازای سوابق کاری»؛ داده می شود.
این مدارک به قیمت های متفاوت از13 میلیون در کارشناسی شروع می شود تا می رسد به19 میلیون در مقطع دکتری، البته در ازای آن باید یک سابقه کاری هم داشته باشید.
بعد از خرید و فروش مقاله و پایان نامه های دانشجویی و حتی مدرک دانشگاهی با قیمت های متفاوت که حتی در برخی از رشته ها به 160 میلیون هم می رسید، حالا شاهد خرید مدرک دکتری تنها با قیمت 16 میلیون تومان هستیم.
پیامک این خرید و فروش سودآور به همراه دو شماره تلفن برای افراد مختلف ارسال شده که طی تماس تلفنی یک آقا در جواب سوالات ما در خصوص ارسال این پیامک گفت: افرادی که فرصت تحصیلات آکادمیک را نداشته باشند می توانند در ازای ارائه سابقه کار مدرک آکادمیک تهیه کنند. مسئول این شرکت در رابطه با این سوال که این مدرک در چه رشته هایی صادر می شود گفت: این مدرک در تمامی مقاطع و در رشته های فنی، مهندسی، انسانی صادر می شود و تنها در دو رشته پزشکی و خلبانی صادر نمی شود و برای استخدام دولتی و ارتقای شغلی در کشور مورد تایید نیست.
او به بیان اینکه این مدرک از یکی از دانشگاههای آمریکا صادر می شود افزود: مدرکی که ارائه می شود در 54 کشور اعتبار دارد و در داخل کشور نیز در شرکت های و ارگان های نیمه دولتی اعتبار دارد.
معاون پژوهشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: قطعا جزو تخلفات است و وزارت علوم هم برخورد خواهد کرد.
وحید احمدی گفت: هم اکنون از لحاظ تعداد دانشجو در مقطع دکتری دانشگاههای کشور اشباع شده است و با توجه به اینکه مدرک این شرکت اعتباری از لحاظ ارتقای شغلی و یا حتی استخدام دولتی بنابر گفته خودشان ندارد من توصیه می کنم که جوانان هزینه و وقت خود را هدر ندهند.
وی افزود: خیلی از دانشگاه های غربی مورد تایید وزارت علوم نیست و در لیست سیاه قرار دارند که مدرک آنها هیچ اعتباری ندارد بنابراین شاید نام دانشگاهی که این شرکت ادعای صدور مدرک را می کند در این لیست باشد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید