ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

62687753 فرصت ثبت نام برای شرکت در آزمون ارزیابی علمی دانشجویان متقاضی انتقال به دانشگاه‌های علوم پزشکی داخل کشور امروز به پايان مي رسد

 

آزمون ارزیابی علمی دانشجویان متقاضی انتقال به دانشگاه‌های علوم پزشکی داخل کشور ۱۴ دی ماه برگزار می‌شود.

ثبت نام برای شرکت در این آزمون از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی صورت می‌گیرد و متقاضیان «آزمون انتقال به داخل - ویژه ورودی‌های اول ژانویه ۲۰۱۹ به بعد» و «آزمون انتقال به داخل - ویژه ورودی‌های پیش از ۲۰۱۹» تا چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ اعلام شده بود که این فرصت تمدید شد.

دانشجویان متقاضی انتقال به دانشگاه‌های علوم پزشکی داخل کشور می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی تا ظهر دوشنبه ۲۷ آذرماه ۱۴۰۲ در این آزمون ثبت نام کنند.

بر اساس مصوبه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی به منظور ارائه تسهیلات برای دانشجویان انتقالی از خارج کشور مصوب شد برای کمک به این دسته از دانشجویان جهت آمادگی بیشتر تحصیلی، نوبت برگزاری آزمون به دو بار در سال افزایش پیدا کند و از همین رو این آزمون در دو نوبت مردادماه و دی ماه هر سال برگزار خواهد شد.

براساس مصوبه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی پذیرش تنها یک بار در سال خواهد بود و زمان برگزاری آزمون در دو نوبت برای سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید