ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره‌ تاریخ توزیع کارت، محل رفع نقص کارت و زمان‌ برگزاری آزمون اختصاصی دانشجویان پژوهشگاه (منحل‎شده) شاخص‎پژوه در مقطع ارشد و دکتری سال ۱۳۹۶ منتشر شد.
کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ کلیه‌ داوطلبان‌ و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۶/۲۳ در محل دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران صبح از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۲:۰۰ و بعداز ظهر از ساعت ۱۴:۰۰ لغایت ۱۸:۰۰ توزیع می‌گردد. لذا کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌ مقاطع مذکور، برای دریافت کارت شرکت در آزمون می‌بایست به دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران مراجعه و با در دست داشتن اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار معتبر نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون خود و برگ راهنما اقدام نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.
در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.
فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ ۸:۰۰ (هشت) صبح روز جمعه ۹۶/۶/۲۴ آغاز می‌گردد.در ورودی حوزه های امتحانی رأس‌ ساعت‌ ۷:۳۰ (هفت و سی دقیقه) بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.
دائطلبان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید