ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی در خصوص علت تاخیر در اعلام نتایج آزمون تحصیلات وزارت بهداشت، تاکید کرد: علت اصلی این تاخیر، قانون جدید سهمیه ۵ درصدی ایثارگران است که در برنامه توسعه ششم دیده شده و این برنامه برای سال جاری ابلاغ گردیده است.
وی ادامه داد: تا زمانی که ما تاییدیه اسامی داوطلبان را از بنیاد شهید بگیریم، زمان زیادی می‌برد؛ لذا ابلاغ دیرهنگام این قانون جدید باعث تاخیر در اعلام نتایج آزمون وزارت بهداشت و همچنین نتایج کنکور سراسری ۹۶ سازمان سنجش شده است.
نتایج نهایی آزمون وزارت علوم ۱۰ شهریور ماه جاری اعلام شد و هم زمان با آن دانشگاه‌های زیر نظر این وزارتخانه از۱۵ تا ۲۶ شهریور ماه ثبت نام اینترنتی و حضوری را آغاز کرده‌اند.
وزارت بهداشت برای پذیرش دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های علوم پزشکی آزمونی جداگانه‌ از کنکور سراسری کارشناسی ارشد و دکتری وزارت علوم در زمان متفاوت برگزار می‌کند. در این میان بسیاری از رشته‌ها از جمله روانشناسی، اقتصاد، کامپیوتر، زیست ، شیمی و ... می توانند به صورت هم زمان در هر دو آزمون شرکت کنند و اگر در هر دو پذیرفته شدند، بایستی تصمیم بگیرند که در کدام دانشگاه میخواهند ثبت نام کنند.
دکتر محمدحسین پورکاظمی گفت: طی نامه‌ای از سازمان سنجش وزارت علوم تقاضا خواهیم کرد داوطلبانی که به دلیل تاخیر در اعلام نتایج وزارت بهداشت از ثبت نام در دانشگاه‌های زیرنظر وزارت علوم باز مانده‌اند، نهایت مساعدت را برای ثبت‌نام آن‌ها در این دانشگاه‌ها داشته باشد.
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: من حق را به داوطلبان می دهم و تمام تلاشمان این است که تا پایان این هفته ابتدا نتایج آزمون دکتری و در هفته آینده نیز نتیجه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را اعلام کنیم.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

    • مهمان (الهام)

      ای بابا مردیم ازاسترس بخدا.خیالمونو راحت کنین که یابشینیم دوباره بخونیم یابریم دانشگاه:(

    • مهمان (سارا)

      چه دروغا. الکی ربطش میدن به ایثارگران در حالی که هر سال این آزمون برگزار میشه.

    اشتراک مطالب

    Close

    خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید