ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس دانشگاه پیام نور در نشست با تعدادی از روسای دانشگاه‌های هندوستان از آمادگی این دانشگاه برای برگزاری دوره‌های کوتاه مدت حضوری و غیرحضوری بین‌المللی خبرداد.
دکتر رستمی ابوسعیدی درنشست با روسای دانشگاه های کشور هندوستان افزود: شیوه آموزش دانشگاه پیام نور به صورت تلفیقی است و با این شیوه می توانیم علاوه بر ارائه آموزش به صورت غیرحضوری، میزبان اساتید و دانشجویان کشور هندوستان برای دوره های کوتاه مدت به صورت حضوری باشیم.
وی گفت: دانشگاه پیام نور با بهره گیری از شیوه های نوین می تواند خدمات گسترده ای را جهت آموزش زبان فارسی به متقاضیان ارائه نماید.
دکتر رستمی ابوسعیدی با اشاره به توانمندی های 4 هزار عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه به عنوان یزرگ ترین دانشگاه دولتی کشور آمادگی دارد تا درخصوص انجام طرح های پژوهشی مشترک و تبادل استاد و دانشجو ، همکاری نزدیکی با دانشگاه های هندوستان داشته باشد.
وی با عنوان اینکه روابط دیرینه فرهنگی، 50 قرن ایران و هند را به هم پیوند داده است، از راه اندازی پژوهشگاه مطالعات ایران و هند در دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت:این دانشگاه به منظور بسط فعالیت ها در حوزه برون مرزی از هرگونه همکاری مشترک استقبال می کند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید