ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون اداری و عمرانی دانشگاه پیام نور گفت: شهریه در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد افزایش نخواهد یافت و فقط در مقطع کارشناسی افزایش شهریه خواهیم داشت.
فیصل حسنی افزود: 400 پروژه نیمه تمام دانشگاه‌های پیام نور از دولت گذشته باقی مانده و در دهه فجر سال گذشته 110 پروژه را افتتاح کردیم و در دهه فجر امسال نیز 100 پروژه دیگر را افتتاح خواهیم کرد. تا پایان سال 96 تمام دانشگاه‌های پیام نور به آزمایشگاه‌ و امکانات فرهنگی از جمله کتابخانه، تجهیزات کامپیوتری مجهز خواهند شد.
وی اظهار کرد: یکی از دانشگاه‌های نیمه حضوری در خاورمیانه دانشگاه پیام نور است که در سطح کشور بالغ بر 580 هزار دانشجو دارد و سال گذشته رتبه اول آموزشی در میان تمام دانشگاه‌های کشور را به دست آورد، هم‌چنین مقام دهم پژوهشی و 30 درصد قبولی کارشناسی ارشد از جمله مزایای دانشگاه پیام نور است.
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور کشور با بیان اینکه در زمینه اقدامات فرهنگی، این دانشگاه در سطح کشور حائز رتبه‌های برتر است، ادامه داد: در بحث فرهنگی سیاست‌های این دانشگاه پیرو سیاست‌های وزارت علوم است و در این راستا در خصوص آموزش‌های خاص قرآنی نیز اقداماتی در دستور کار داریم. یکی از سیاست‌های دیگر این دانشگاه‌ اقدام به برگزاری ورزش همگانی است.
حسنی با اشاره به برنامه دانشگاه پیام نور برای ایجاد انگیزه در کارمندان، گفت: درصدد هستیم با اجازه دولت نیمی از کارمندان قراردادی را پیمانی کنیم. همچنین آموزش ضمن خدمت به آنها ارائه دهیم. هم‌چنین شهریه در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد افزایش نخواهد یافت و در مقطع کارشناسی افزایش شهریه خواهیم داشت.
حسنی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور واحد اصفهان دومین استان در سطح کشور به لحاظ کیفیت کار دانشجو است، اضافه کرد: 50 هزار دانشجوی فعال در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و اصلاً ریزش دانشجو نداشته‌ایم.
حسنی ادامه داد: 320 هیات علمی در سطح استان فعال هستند که از این تعداد 20 دانشیار و استاد تمام و 123 استادیار هستند. پنج هزار مترمربع فضا در حال ساخت در استان داریم، درصدد هستیم سرانه هر دانشجو را از فضای آموزشی به سه مترمربع افزایش دهیم.
وی با اشاره به ضرورت اعتماد خانواده‌ها به دانشگاه‌ پیام نور گفت: در صدد هستیم درخصوص اعطای امتیازات به دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور اقدامات بیشتری انجام دهیم. همچنین توجه به این نکته نیز ضروری است که دانشگاه پیام نور در ایران تنها سیستم نیمه حضوری است.
حسنی با بیان اینکه 200 رشته الکترونیکی در سال گذشته از طریق وزارت علوم به دانشگاه‌های پیام نور مجوز داده شد، ادامه داد: محدودیتی در جذب دانشجو نداریم و حتی یک دانشجو را جذب می‌کنیم، تعطیلی در هیچ جا نداشته‌ایم و دانشگاه پیام نور پرچم فرهنگی جمهوری اسلامی در هر استانی است.
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور کشور با اشاره به اینکه در سال گذشته هیچ گونه ریزشی در جذب دانشجوها نداشته‌ایم، افزود: خوشبختانه با توجه به کمک همکاران و اعتمادهایی که از طریق خانواده‌ها به دانشگاه پیام نور شد، توانستیم تعداد دانشجوها را بیشتر کنیم و از 700 هزار دانشجو در سال گذشته 620 هزار دانشجو را جذب کرده‌ایم.
حسنی افزود: حتی در نقاط مرزی هم دانشجو جذب کرده‌ایم و بیشترین دانشجویان خانم‌ها هستند، با بانک‌ها نیز صحبت کرده‌ایم تا در زمینه وام به دانشجویان با دانشگاه‌های پیام نور همکاری کنند.
معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور کشور با بیان اینکه در 70 کشور خارجی نمایندگانی داریم، گفت: یک هزار و 200 دانشجو در افغانستان و 500 دانشجو در دوبی داریم و قرارداد بستیم تا از دانشجویان خارجی و استادان نیز در واحد های داخل کشور جذب کنیم.
وی ادامه داد: سیاست دانشگاه‌های پیام نور کمتر خرج کردن است تا از بار مالی بر دوش دانشجویان کاسته شود و در آینده شاهد کمترین هزینه‌ها در این دانشگاه‌ها باشیم. دانشگاه پیام نور به دلیل اینکه مردمی است از کمک‌های خیرین نیز استفاده می‌کند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید