ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

لینک کوتاه





000 9M78BH 1دانشجویان متقاضی برای مقطع کارشناسی ارشد بهتر است توجه داشته باشند که مدارک و شرایط مورد نیاز برای اخذ پذیرش تحصیلی این کشور براساس رشته تحصیلی و دانشگاه موردنظر از یکدیگر متفاوت می‌شود.

مدارک لازم جهت اپلاي به کشور سوئد با مدرک کارشناسي ارشد :

 

ارائه نامه پذیرش تحصیلی از دانشگاهارائه رسید پرداخت شهریه دانشگاه
دریافت بیمه درمانیداشتن پاسپورت معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار
ارائه گواهی عدم سوءپیشنهارائه نامه اسکان
ترجمه مدارک هویتی و مالیارائه مدارک تمکن مالی

 مدرک زبان مورد نياز :

دانشگاه‌های خصوصی این کشور بیش از صدها دوره را به زبان انگلیسی ارائه می‌دهند و دانشجویان بین‌المللی متقاضی برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد سوئد قادر هستند به تحصیل به زبان انگلیسی در این کشور بپردازند. مدرک مورد نیاز زبان براساس دانشگاه مربوطه متفاوت است اما به‌طور کلی دانشجویان باید مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره 6 یا 6.5 ارائه دهند.

دانشجویانی که نتوانند حداقل نمره مورد نیاز قبولی را کسب کنند و نمره آیلتس آنها پایین‌تر از 6 باشد، می‌توانند با شرکت در دوره‌های زبان این کشور زبان خود را تقویت کنند و به تحصیل در دانشگاه‌های آن بپردازند. همچنین، لازم به ذکر است که تحصیل در این مقطع به زبان سوئدی نیز امکان‌پذیر بوده و دانشجویان می‌‌بایست در این حالت مدرک زبان سوئدی مورد نیاز را ارائه دهند.

شرط معدل :

برای اطلاع از معدل موردنیاز جهت اخذ پذیرش تحصیلی، افراد باید به سایت دانشگاهی که انتخاب کرده‌اند، مراجعه کنند. اما به‌طورکلی، افراد برای گرفتن پذیرش از دانشگاه‌های این کشور به معدل بالاتر از 14 نیاز دارند و متقاضیانی که معدل آنها از 16 به بالا باشد، شانس بیشتری در گرفتن پذیرش خواهند داشت.

 

شرايط تحصيلي :

برای تحصیل در مقطع ارشد این کشور همچون کشورهایی مثل کانادا، آمریکا، استرالیا، نیوزلند و غیره شرایط سنی خاصی مطرح نشده است و افراد می‌توانند بدون محدودیت سنی برای پذیرش در مقطع فوق‌لیسانس سوئد اقدام کنند. البته متقاضیان باید توجه داشته باشند که هر چه سن متقاضی بالاتر رود، شانس کمتری برای دریافت بورسیه و کمک هزینه‌های تحصیلی سوئد را خواهند داشت.

مدارک مورد نياز ويزاي تحصيلي سوئد براي مقطع فوق ليسانس :

ازآن‌جایی که کشور سوئد عضو اتحادیه اروپا و حوزه شنگن است، اخذ ویزای تحصیلی این کشور همانند ویزای بلند مدت تایپ دی بوده و افراد قادر هستند به‌وسیله آن به صورت نامحدود و بدون ویزا به کشورهای دیگر همچون آلمان، اسپانیا، پرتغال، اتریش و غیره در رفت‌وآمد باشند. افرادی که هر یک از شروط جدول زیر را نداشته باشند، شانس کمتری در اخذ ویزای تحصیلی سوئد خواهند داشت.

تکمیل فرم ثبت نامارائه رزومه تحصیلی
پرداخت هزینه اپلیکیشن فیارائه توصیه نامه
ارائه آخرین مدرک تحصیلیارائه مدرک زبان آیلتس با نمره حداقل 6.5
ارائه مدرک زبان مورد نیاز براساس دانشگاه انتخابیارائه پاسپورت معتبر
ارائه مدرک دوره لیسانس و ریزنمرات به همراه ترجمه رسمیارائه مدرک تمکن مالی

 

ويزاي همراه دانشجويي در مقطع کارشناسي ارشد :

افراد متاهل که قصد تحصیل در سوئد را دارند، می‌توانند برای همسر و فرزندان زیر 18 سال خود ویزای همراه بگیرند. مدت اعتبار ویزای همراه به همان اندازه اعتبار ویزای تحصیلی شما خواهد بود. اگر مدت اقامت شخص بیش از 6 ماه باشد، همسر او نیز می‌تواند با دریافت مجوز کار به صورت تمام وقت به کار در این کشور بپردازد. همچنین، فرزندان متقاضیان قادر هستند به صورت رایگان در مدارس این کشور مشغول به تحصیل شوند. جهت اخذ ویزای همراه مدارکی همچون کپی مدارک هویتی همسر و فرزندان، کپی سند ازدواج، کپی پاسپورت همراهان، گواهی ثبت احوال و غیره نیاز است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

فروشگاه