ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *


معاون آموزشی وزیر علوم  گفت: برخی از طرح های آموزشی و پژوهشی دانشگاه کاشان مبتنی بر دانشگاه حکمت است که اقدامی شایسته و ستودنی است. 

وی حکمت عملی، حکمت نظری و علم مفید را راه رسیدن به دانشگاه حکمت محور دانست و افزود: خوشبختانه برخی از پروژه های دانشکده علوم انسانی دانشگاه کاشان در راستای علم مفید است و این حرکت باید گسترش یابد. . همچنین به سایر دانشکده ها

9 پروژه آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشگاه کاشان در مراسمی با حضور معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه کاشان افتتاح و افتتاح شد.

این پروژه ها شامل آزمایشگاه فیزیک دانشگاه، مرکز توانمندسازی اجتماعی، مرکز بین المللی سازی علوم انسانی، خانه بهداشت، درمانگاه حقوق، خانه خلاق علوم انسانی، آزمایشگاه روانشناسی و آزمایشگاه فیزیولوژی ورزشی حیوانات می باشد.

کتابی رئیس دانشگاه کاشان درباره پروژه های عمرانی توضیح داد: برای اجرای این پروژه ها بیش از 100 میلیارد ریال هزینه شده است.

کلنگ احداث خوابگاه برای دانشجویان متاهل را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و افزود: این خوابگاه 24 واحدی نیز با زیربنای 1200 متر مربع ساخته می شود.

کتابی خاطرنشان کرد: این طرح با هزینه 20 میلیاردی با مشارکت خیرین و وام های دولتی از دانشگاه مهرماه سال آینده راه اندازی می شود.

قاسم عموعبدینی معاون آموزشی وزیر علوم در مراسم تجلیل از معلمان ممتاز و دانشجویان نمونه دانشگاه کاشان گفت: برخی از طرح های آموزشی و پژوهشی دانشگاه کاشان مبتنی بر دانشگاه حکمت است که اقدامی شایسته و ستودنی است. “

وی با اشاره به اینکه تبدیل دانشگاه ها به دانشگاه حکمت بنیان در برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی تصویب شده است، خاطرنشان کرد: برنامه محوری با محوریت معلم، شاگردی و اخلاق، فلسفه اصلی دانشگاه حکمت بنیان است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دانشمندان ایرانی مانند ابوعلی سینا، خوارزمی، غیاث الدین جمشید کاشانی و … نقش اساسی در توسعه علمی داشتند، خاطرنشان کرد: امروزه نیز اساتید دانشگاه نقش مهمی در تحقق دانشگاه حکمت دارند .

معاون آموزشی وزارت علوم، معلم محوری را یکی دیگر از محورهای دانشگاه حکمت بنیان خواند و افزود: امروزه بیش از 53 درصد از دانشجویان دکتری به صورت معلم محور پذیرش می شوند.

عمو عابدینی به انتخاب اساتید برتر آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: 20 استاد دانشگاه به عنوان سرآمدان نمونه کشوری انتخاب می شوند که 2 یا 3 نفر از آنها در سطح بین المللی معرفی می شوند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید